4 Şubat 2013 Pazartesi

BİSKÜVİLİ BAL KABAKLI PASTA


Bu kış yerim yurdum belli değil, biray evimdeyim, 20 gün oğlanların yanında bir oraya bir buraya derken hastalıktan da kurtulamıyorum. Bu kadar koşuşturma bünyeme fazla geliyor artık biraz sakinlik istiyorum, ama bu sene sanırım biraz zor olacak dinlenmek. Eh ne yapalım sağlık olsun. 
 Kolay ve güzel bir pasta tarifi yada ben sütlü tatlıları daha çok sevdiğimden bilemiyorum,.








MALZEMELER:
1 kg kabak
1,5 su bard. şeker
2 pk eti burçak bisküvi
2 kaşık oda sıcaklığında tereyağı (oda sıcaklığında)

KREMASI:
1 lt süt
5 yem. kaş. un
1 su bard. toz şeker
50gr. tereyağı

Üzeri için ceviz

YAPILIŞI:
Öncelikle kabakları doğrayıp şeker ile pişirip püre haline getirelim.
Bisküvileri tereyağı ile rondodan geçirip un haline getirelim. Kelepçeli kalıba yayalım ve üzerinden altı düz bir bardak yardımı ile iyice bastırarak sıkıştıralım.
Kreması için şeker,un ve sütü kabımıza alarak muhallebiyi kıvama gelinceye kadar pişirelim. Altını kapatarak tereyağını ekleyelim, eriyinceye kadar karıştıralım. Kalıptaki bisküvilerin üzerine kremayı dökelim.
Üzerine kabak püremizi yayalım.
Buzdolabında 4- 5 saat dinlendirelim. Cevizle süsleyip servis yapalım.

23 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Allah yardımcın olsun ablacım.

Balkabağını çok severim. Bu halide pek güzel olmuş. ELlerine emeklerine sağlık.

MAZES dedi ki...

ellerine sağılık canım,çok pratik ,aldım tarifi.Oğlanları evermeden koşturmadan kurlulamayacaksın.Benim küçük kız da bu sene kpss girecek,ağustos sonu yeniden ev düzülecek,dua ediyorum,o daha yakını kazansın .

pembe kekik dedi ki...

Aynen ben de senin gibi bir türlü iyileşemedim. Öksürük halen çıkmadı. Dinlensek iyi olacak. Tatlına bayıldım. Ellerine sağlık canım. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Eline sağlık harika olmuş:)

vişnap dedi ki...

Ferkaycığım kolaylar gelsin canımmm.Bal kabaklı pastan çok güzel görünüyor ellerine sağlık .Hazır evde yaptığım bal kabağı tatlım var yapayım dedim aynısından süt kalmamış.Belki nasipse yarın yaparım,sevgilerimle canımmm.

çatlakkafe dedi ki...

pasta çok güzel ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

harika görünüyor eminim çokda lezzetlidir.ellerine sağlık

Süzgec Mutfakta dedi ki...

Pastaniz cok güzel görünüyor elinize saglik.

Unknown dedi ki...

Ablacım Rabbim yardımcın olsun.Pasta
nefis bir dilim bana kaldımı:)))Elle
rine sağlık öpüyorum...

anne eli gibi dedi ki...

bal kabaklı peykek gibi bir şey olmuş,nefis olmuş.eline sağlık ablacım,Allah kolaylık versin..

mutfagabuyrun dedi ki...

nefis bir pasta olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

keskinlininmutfagi dedi ki...

canim fazla kosturma sonu iyi degil aynisini yasadim birazda sakinlik lazim insana pasta enfes görünüyor ellerine saglik ....

güzel dileklerin icinde cok tesekkür ederim sevgiler ...

Adsız dedi ki...

kabağın bizde en sevilen hali, ellerinize sağlık:)

sibelyalcincom dedi ki...

Hem lezzetli hemde yapılışı kolay görünüyor ellerinize sağlık:)

Unknown dedi ki...

Canıms ana çok çok kolay gelsin.
Pasta harika görünüyor.
Balkabaklı herşeyi çok seviyorum.
Ellerine sağlık.

yildiz dedi ki...

Sevgili Feray,
cok gecmis olsun.Ama ne yapacan ki,
cocuklarin cani sagolsunda biz annelerin da Allah Yardimcisi olsun.
Harika bir görüntü,ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

Nefis bir görüntü,elinize sağlık.

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Ellerinize sağlık bu nasıl güzel ve iştah açıcı bir görüntü öyle:))bayıldımm..Çocuklar büyüdükçe bizlerinde koşturmacalarımız artıyor..Benim kızımda bu yıl üniversiteye hazırlanıyor..Okul , dersane , özel ders , test kitapları arasında kaybaoldu garibim..Allah çocuklarımızın emeklerini boşa çıkarmasın..Sevgiler..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Cocuklar buyusede bizler her zaman anneyiz..ne zaman ihtiyaclari olsa yanlarindayiz..evet yorgunluk oluyordur mutlaka ama saglikla olsunda..Balkabakli pastada/puding de nefis birsey..mutlaka denemem lazim..ellerine saglik diyorum..sevgiler

Adsız dedi ki...

знаменитости и интим видео с ними без регистрации

в [url=http://goooogl]Gooogle[/url] интим знакомства г.севастополь
интимное мыло красная линия

Unknown dedi ki...

cheescake görünümünde ne hoş :)

seldanın mutfak defteri dedi ki...

ellerinize sağlık. nefis görünüyor. bloğunuzu çok beğendim takibe aldım. banada beklerim. sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

elinize sağlık çok başarılı
/tag/Yemek-tarifleri/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails