18 Şubat 2013 Pazartesi

ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ



Yeni bir haftaya başlamakla birlikte günlerin ne kadar çabuk geçtiği aklıma geliyor, Bakla çıktı bahar geliyor
kış sebzelerinin yerini yaz sebzeleri almadan ben tarifimi vereyim dedim.
Kereviz bizde çok fazla pişmez eşim pek severek yemez, o yüzden de bu güzel sebzeyi her zaman allayıp pullayarak kendisine yedirmeye çalışırım.




MALZEMELER:
1 Ad. büyük boy kereviz
1 ad havuç (küp doğranmış)
1 ad. patates (küp doğranmış)
1 çay bard kadar bezelye
1 büyük soğan
1 tatlı kaşığı un
zeytinyağı
şeker
su
dereotu

YAPILIŞI:
Kerevizi soyup 4 e bölelim içini oyalım.
Geniş bir tencerede soğanı ve havuçları yağda kavuralım unu ilave edip kavurmaya devam edelim. Kerevizleri
patatesleri,  bezelyeyi  ve şekeri ilave edelim. Kerevizlerin yarısına kadar su ilave edip kısık ateşte pişirelim..


17 yorum:

Unknown dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR KEZA BÜTÜN TARİFLERİZ ÖYLE SEVGİLİ FERKAY BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

Unknown dedi ki...

Eline sağlık nefis görünüyor sevgiler:)

Gisi Tasarım dedi ki...

Asla hayır diyemediğim lezzetlerdendir Feray ablacığım.
Ellerine yüreğine sağlık canım.
Sevgilerimle...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben çiğ olarak sallatalarda kullanıyorum.Kimse anlamadan yemiş oluyor böylece:) hihih


Ellerine sağlık ablacım.

neslice tarifler dedi ki...

Ya insanlar kerevizin, enginarın nesini sevmezler anlamış değilim. Bence zeytinyağlı, bol limonlu gayet lezzetli ve faydalı bir yemek. Ellerine sağlık Ferayım çok lezzetli duruyor. Annem de enginarı buna benzer pişirir.

pembe kekik dedi ki...

Günaydın Feray'cım kerevizi çok severim. Nefis görünüyor.Sevgiler.

MAZES dedi ki...

süper görüntü(sevmiyorum desem olmaz),gerçekten ,resim gibi,ellerine sağılık canım.

Hayatın Tatları dedi ki...

kereviz allasamda pullasamda yediremedim daha... bir yol bulmalıyım:) seninki çok olmuş feray ablajımellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Kendim gibi sebzecileri görünce çok seviniyorum. :) Ellerine sağlık Feray.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel bir sunum olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

sibelyalcincom dedi ki...

ellerinize sağlık görüntü bile insanın içini açıyor:) sevgiler

hdidem95 dedi ki...

benimde çocuklar sevmez ama eşimle ben bayılıyoruz nefis görünüyor ablam ellerine sağlık afiyetler olsun
sevgiler
www.hadisofraya.com

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Feraycım çok güzel görünüyorlar.Ben hiç yapmadım ama bir arkadaşımda yemiş çok da beğenmiştim..Bizim evde de ne yazıkki kereviz pek yemiyorlardı..Salatasını yapmaya başladığımdan beri artık salata olarakta olsa yeniyor..şimdi sırada senin bu güzel tarifin var canım..İlk fırsatta deneyeceğim..Sevgiler..

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

önce enginar sandım bu şekilde hiç denemedim kesinlikle aklımda olacak :)

anne eli gibi dedi ki...

bende evdekilere kerevizi zor yediriyorum ama yine de arada yapıyorum az da olsa yesinler diye:) eline sağlık ablacım..

vişnap dedi ki...

Eline sağlık canım nefis görünüyor.Afiyet olsun sevgilerimle.

vişnap dedi ki...

Eline sağlık canım nefis görünüyor.Afiyet olsun sevgilerimle.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails