20 Şubat 2013 Çarşamba

KUMLU PASTA


Arşivde bekleyen o kadar çok tarif varki bir türlü düzenlemek istemiyor canım. Pasta da bekleyenlerde beni biraz daha az uğraştıracağını anlayınca hemen yayınlayayım dedim..



3 ad. yumurta
1 su bard şeker
1 su bard mavi haşhaş
1 su bard süt
1 su bard irmik
1 su bard sıvıyağ
1,5 su bard un
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya

 ŞURUBU:
 1,5 su bard su
 1 su bard şeker

 KREMASI:
2 su bard süt
2 yem kaş mısır nişastası
2 yem kaş şeker
1 pk krem şanti

Önce kek şeker ve yumurtayı iyice çırpıyoruz diğer malzemeleri ilave edip büyük boy kare borcama döküyoruz ve 170 derecede 35- 40 dk. pişiriyoruz. kek pişerken bir yandan pudingini ve şurubunu pişiriyoruz. şurubu kaynatıp ılımaya bırakıyoruz. Muhallebi pişirirken şanti hariç diğer malzemelerle pudingi pişiriyoruz. Ilıdıktan sonra krem şantiyi ilave edip mikserle çırpıyoruz.. Tatlı ılıdıktan sonra ılıyan şurubu üzerine döküyoruz ve çekinceye kadar bekliyoruz. Kremayı üzerine döküp istediğimiz malzeme ile süslüyoruz.

13 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Günaydın Canım. Çok güzel görünüyor. Ben de aynen bazı tariflerimin fotolarını unutuyorum. Nice sonra farkediyorum. Artık not alsam iyi olAcak. Ellerine sağlık. NEFİS OLMUŞ.

*mehtap dedi ki...

günaydın canım, ismide pek güzelmiş kendide, eline sağlık.

Unknown dedi ki...

Adi cok güzelmis.... Eminim lezzeti de sahanedir... Ellerinize saglik...

Sevgilerimle,

Fincan Teyze dedi ki...

görüntü muhteşem...
geçenlerde bir arkadaşım yapmış tadına bakma fırsatı buldum, tarif aynı mı bilemiyorum ama lezzet muhteşemdi...

Unknown dedi ki...

Ayy yerim ben kumlu keki,adıda pek güzel,görünümüde..
Ellerine sağlık canım.

Asyadan Esintiler dedi ki...

ellerinize sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Revani lezzetine yakın olduğunu düşünüyorum bu güzelliğin.:) Üstelik haşhaşın da çok yakıştığını zannediyorum.:) Yapılabilecekler listemde. Tarif için teşekkür, ellerinize sağlık

hdidem95 dedi ki...

seviyorum bunu hemde çokkk ellerine sağlık ablacım kocaman sevgiler
www.hadisofraya.com

vişnap dedi ki...

Canım Ferkaycığım ellerine,emeklerine sağlık orada olupta yemeği nasıl çok istedim şu an bilemezsin canım.Çok şahane olmuş sevgilerimle..

vişnap dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ihlamurcum dedi ki...

Bayılırım,Feray'cım.Çıtır çıtır ne de güzel olmuştur,eline sağlık.

kış güneşi dedi ki...

Bende denedim bu pastayı canım çok güzel oluyor yerken ağızda çıtır çıtır ses geliyor.Üzerine bir şey yapmamıştım ama böylede çok şık eline sağlık süper bir emek

Nilgün dedi ki...

Bu tatlıyı çok seviyorum elimde alıştı isteyene yapıp götürüyorum. Ellerine sağlık Feray'cım..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails