3 Kasım 2012 Cumartesi

YUMURTALI EKMEKLER

Severmisiniz bilmem ama ben çok severim yumurtalı ekmeği, belki tek başına yumurta yiyemediğimden böylesi bana daha hafif geldiğinden.


MALZEMELER:
2 ad. yumurta
4-5 dilim ekmek
1 çay bard süt
beyaz peynir, kaşar
1 ad. domates
1 ad  yeşil soğan

YAPILIŞI:
domates ve soğanlar hariç bütün malzemeleri çırpalım. Teflon tavaya çok az yağ koyup karışıma batırdığımız ekmekleri tavamıza dizip arkalı önlü kızartalım.
Domatesi ve soğanı küçük küçük doğrayalım çok az yağ ilave ettiğimiz tavamızda biraz öldürelim ekmeklerimizin üzerine paylaştırıp servis yapalım.

12 yorum:

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende çok severim ferkay ablacım :) harika görünüyor ellerine emeklerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Ablacım bayılırım hemde nasıl tabağı
alıp kaçıyorum ellerine sağlık öptüm.

mutfagabuyrun dedi ki...

offff.şimdi çayla ne güzel olurdu canım.ellerine sağlık.sevgiler.

neslice tarifler dedi ki...

Sevmez miyiz hem de çok severiz. Bana çocukluğumu hatırlatır. Ellerine saglık Ferayim

anne eli gibi dedi ki...

ben de çok severim yumurtalı ekmeği,ellerine sağlık ablacım...

ilhan dedi ki...

Harika görünüyor. Pazar sabahı yapmak üzere notumu aldım. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Ablacım nasıl bir güzelliktir böyle bu ekmekler.
Bakınca acıktırdılar beni:)
Neyse ki pratikler,neyse ki yormacaklar:)
Ellerine emeğine sağlık..
Muhabbetle..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Yenmezmi yumurtali ekmek yenmezmi..ustelik boyle guzel gozukeni:)

MAZES dedi ki...

ben bundan da isterim ,kahvaltı zamanı,bi uzansam ,bir tanecik bile alayım ...ellerine sağılık canım,nefis.

Unknown dedi ki...

Çoküküyorlar güzel göz.Ellerinize sağlık.

LeylaK dedi ki...

yahu sevmek ne demek ? bunu sevmeyen yaşamasın zaten... nefis.

guzelliknehri dedi ki...

Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails