4 Nisan 2009 Cumartesi

KAŞARLI PATATES





Daha önce de bahsetmiştim kahvaltı benim en sevdiğim öğündür. Kahvaltıdan sonra bütün gün aç kalabilirim ama kahvaltısız yapamam.
O yüzdende kahvaltıda sürekli birşeyler denerim.
Bu günde kaşarlı patates yaptım. Özel bir tarifi yok ama pratik.

Patatesleri cips şeklinde doğrayıp yağsız tavada kızarıncaya kadar beklettim. Sonra üzerine kaşar dilimleri yerleştirip üzerini kapakla kapattım . Peynirler eriyince servise harır bir kahvaltılık oldu. Çok da güzel oldu. İstediğiniz baharatlarla süsleyebilirsiniz.

12 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

mmmmmMMM..
feraycığımm fena halde lezzetli olmuşş
afiyetler olsun, harika görünüyor.
çok sevgiler.. iyi tatiller.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Yaratıcı kahvaltılıklar çok güzel görünüyorlar. İkisi de sevdiğim lezzetler olunca tadından da şüphem yok, eline sağlık.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Patates kasar ile birlesmis
Tadi muhtesemdir cok severim
Afiyet olsun canim benim
ellerine saglik
Sevgiler

lezzet sefasi dedi ki...

kahvalti masalarinin vaz gecilmez ikiliis cok yakismisla rbirbirlerine .Elleriniz e saglik
Sizi listemek ekledim izninizle

bahar dedi ki...

Feray'cığım katılımın için çok teşekkür ederim. Bilgilerin imha edilmiştir. Umarım hepimizin mutlu olacağı güzel bir etkinlik olur. Sevgilerimle.

fatos-mutfakveben dedi ki...

ablacım ellerine saglık nefis olmus.. hıc boyle dusunmemıstım.. kesin severim:)
bu arada benım de en sevdıgım öğün kahvaltıdır.. kahvaltısız hayat dusunemıyorum.. bi gun belki beraber yaparız kahvaltıyı:)
sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım hangisi olduğunu anlayamadım bende patatesleri aldım gidiyorum..destegin için çok saol..iyi geceler..tekrar beklerim..öptüm..www.missgibi.blogcu.com

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ferkay ablacim, ellerine saglik :)) Nefis gorunuyor :)) ama arayi bu kadar acma :))

sevil dedi ki...

MMMMM evet gercekten çok severim ben bu tadı....

GÜLÜM'SE dedi ki...

merhaba kahvaltı için harika görünüyorlar.bunu deneyeceğim tabiki pazar sabahı.çalışırken ancak pazar sabahı bu muhteşem lezzeti yapabilirim.ellerinize sağlık

resimli yemek tarifleri dedi ki...

guzel bir tarif.

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails