28 Nisan 2009 Salı

FIRINDA KIZARTMA



Bu grip beni mahvetti arkadaşlar 15 gündür mahvoldum. İlaçlar bitti grip bitmedi ne biçim şey anlamadım. Gündüz geçiyor sanki akşam olunca beni unutma ben geri geldim diyor aman herkes bu mevsimde iyi korusun kendini. Hele şimdi birde domuz gribi çıktı piyasaya insan evden çıkmaya korkacak.
Böyle hasta da olunca insanda yemek yapacak hal kalmıyor. İşte bir tembel yemeği kızartmayı görüpte bunun neresi kolay demeyin. Ben hiçbir zaman yağda kızartma yapmam benim gibi yapmayanlar ve canı kızartma isteyenler için fırında kızartma inanın aynı yağda kızarmış gibi
hiç bir farkı yok hemde daha hafif.
Hazırlık aynı sadece tepsiye koyup üzerine yağ püskürtün yada hafifçe fırçayla sürün bırakın fırında kızarsın.
Afiyet olsun..

15 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

cok gecmis olsun canim insallah bir an önce atlatirsin
bende kizartmayi firinda yapiyorum hem fazla yagli olmuyor hemde hafif oluyor ellerine saglik tabagin aynisindan isterim

egeli dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN ABLACIM,BU MEVSİM TAM HASTALIK MEVSİMİ GERÇEKTEN ,BENİM OĞLANLARDA ARKA ARKAYA HASTALANDILAR ,BÜYÜK OĞLANDA YANIMIZDA OLMAYINCA HEPTEN MERAKTAN ÖLDÜM BİTTİM,NE ZORMUŞ YA....
DÜNYAYIYA SÜREKLİ YENİ VÜRÜSLER SARIYOR ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN VALLAHİ.
BENDE FIRINDA YAPARIM KIZARTMAMI,ÇOK LEZZETLİ OLUYOR HEM ÜSTÜMÜZ BAŞIMIZ HEMDE EV KOKMUYOR ÜSTELİK DAHA SAĞLIKLI,ELİNE SAĞLIK ABLAM,KENDİNE İYİ BAK...

MUTFAKISTAN dedi ki...

Gecmis olsun canim geldimi gitmek bilmez bu grip.
Kizartma cok guzel gorunuyor hemde hafif ben hep yagda kizartma severim haklisin firinda denemeliyim artik yagsiz daha hafif oldugu kesin.
Ellerine saglik,
Sevgiler

bahar dedi ki...

Feray Abla'cığım maili attım, eğer eline yine ulaşmadıysa senin bana bir mail atmanı rica edeceğim, teşekkürler.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım çok geçmiş olsun,acil şifalara diliyorum.

kızartma konusunda çok haklısın,ben de fırsatım oldukça fırında yaparım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

gülizar dedi ki...

ABLA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN YA,BENDE DİYORUM FERAY ABLAM SİTESİNİ GÜNCELLEMİYOR NİYE ACABA?DİYE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN TEKRARDAN.AYRICA KIZARTMADA ÇOK SAĞLIKLI BENDE ÖYLE YAPARIM GÜZEL OLUR GERÇEKTEN.

SOFRAM dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun,gerçekten de bu senenin gribi süründürüyor, biz de kışın çok çektik,acil şifalar diliyorum, kendine iyi bak canım.
Kızarmalar da nefis görünüyor, ben de yapmıştım fırında hem daha pratik, çok ta lezzetli, ellerine sağlık canım, sevgilerimle öptüm...

lezzet sefasi dedi ki...

Cok gecmis olsun Allah acil sifalar versin. Firinda bende kizartma yapiyorum.GErcekten hafif oluyor.Ellerine saglik nefis olmus.

neseersoy dedi ki...

Çok geçmiş olsun , umarım toparlanmışsındır.
Gerçekten aynı yağda kızarmış gibi oluyor bende yapıyorum , ellerine sağlık.
sevgilerimle

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok geçmiş olsun, hastalıklarda sonrasıda çok yıpratıcı oluyor feraycığımm.
şifalar diliyorum. fırın kızartmalarından yanayım bende kesinlikle.. son yıllar bizde öyle devam ediyoruz gerektikçe .
çok sevgiler,afiyetler olsun...

ozlemhan dedi ki...

Çok geçmiş olsun yazın en çok tüketilen yemek kızartma türü aparatif şeyler fırında olanını hiç duymamıştım Ellerine sağlık

Baharcicegi dedi ki...

nasil grip gectimi sifalar dilerim canim.
Kizartmayi görünce karnim acikti hemen gideyim yoksa tabagi oldugu gibi alacagim
güzel saglikli hafta sonu dilerim

yeşilkivi dedi ki...

merhaba, çok geçmiş olsun.

Damak Tadı dedi ki...

Kıyamam ben sana tatlım..Çok geçmişler olsun sana..Benimde bugün hapşırıklarım başladı..Üşüyorumda..Kesin yine grip olacağım..Bu yıl bende çok kötü geçirdim tatlım..Neyseki yaza bişeyimiz kalmaz inşallah..Hayırlısıyla bir yazı görebilseydik..))


Kızartmalar çok nefisler tatlım..Öyle iştah kabartıcıda görünüyorlar ki..İmrenmemek elde değil..Ellerine sağlık..Kocaman öpüyorum yanaklarından..Sevgilerle..

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails