25 Nisan 2008 Cuma

RENKLİ PATATES SALATASI




Sanırım son zamanlarda artık herkez bu salatayı biliyor. Çok fazla gündeme geldi. Ama ben yinede kısaca anlatayım.

Arzu ettiğiniz kadar patatesi haşlayın ve ezin. Tuz ve limonunu ayarlayın.Diğer tarafta havuç ve kırmızı lahana veya haşlanmış pancar olabilir bunlarıda ince ince kıyın birde yeşilliklerimiz var ben roka,tere,yeşilsoğan ve maydanoz kullandım siz ne isterseniz bunlarıda ince ince kıyıp hazırlayın.
Ezdiğimiz patatesleri 3 e bölüp bu malzemelerle ayrı ayı kaplarda karıştırın.Kalıbımızı çok hafif yağlayıp önce havuçlu karışımı düzgünce yayıp üzerine yeşillikli karışımı daha sonrada kırmızı lahanalı karışımı koyup düzeltelim. Buz dolabında 1-2 saat bekletelim ters çevirip üzerine sarımsaklı yoğurt dökelim. Dilimleyerek servis yapalım. Afiyet olsun hepinize.

23 yorum:

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Salata nefis olmuş nasılda canım istedi yapsammı ne :)Ellerine sağlık...Hayırlı Cumalar...

Adsız dedi ki...

kesinlikle enfes bir salata :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hiç denemedim bu salatayı ama renkler çok güzel :) Ellerine sağlık Ferkay..

Adsız dedi ki...

Canım geldim geldim,Valla bende özledim bu aralar çok misafirim vardı uğrayamadım kusura bakma.Salatan çok nefis ellerine sağlık.Kendine iyi bak HAYIRLI CUMALAR..


LEZZETMUTFAĞI....

egeli dedi ki...

SALATALARI ÇOK SEVERİM,HELEKİ PATATESLE OLAN HER ŞEYİ ,ELLERİNE SAĞLIK TATLIM , GÖRÜNTÜSÜ GÜZEL OLDUĞU KADAR TADIDA ÖYLEDİR EMİNİM....ÖPÜYORUM ,HOŞÇAKAL.

Adsız dedi ki...

ferayım, enfes olmuş..

ben de pek seviyorum bu salatayı.

ellerine sağlık olsun.

sevgiler.
www.misssgibi.com

dogada.blogspot.ru dedi ki...

tam bahar salatalara en çok ihtiyacımız olduğu mevsim fazla kilolara son vermek ve sağlıklı beslenmek için ben yemek olmazsa salatayla yaşayabilenlerdenim çokkkkk seviyorum helede patates salatasının hastasıyım çok güzel ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhabalarrrrr
işte geldim burdayııımmmmmmmmmm
nasılsın Feray ablacım valla haklısın uzun zaman oldu gelmeyeli bu arada tüm arkadaşlar ağızbirliğimi ettiniz bir sitem bir sitam bana arkadaşlar sormayın ben aslında hiç birinizi unutmadım keyfim yaok canım ya oğlan askere gitti sonra dağıtım oldu çıka çıka şırnak a çıktı askerliği o nedenle keyfim kaçık :(
ama hepiniz aklımda v,dilimde ve gönlümdesiniz...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

ellerine kollarına saglık ablacım.. etkınlıkte de boyel tarıf beklıyorum ellerinden:))


PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 22
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler;

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
28.04.2008--11.05.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (22) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://fatostuncay.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 22" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.

TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Fatos Tuncay
Site adı: http://fatostuncay.blogcu.com
Tarifim: Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/


SELAM VE SEVGİLERİMLE;
Fatos..:)
http://fatostuncay.blogcu.com/

ceyt dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

. dedi ki...

FERAYCIGIM HARIKA OLMUS SALATA,RENGERENK COK GÜZEL.
ELLERINE SAGLIK.INANKI MUHTESEM GÖRÜNTÜDE.DAHA NE OLSUNKI:)))
CANIM IYI HAFTASONU TATLI GECEIRMENI DILERIM.
SEVGILER:)))

ab-ı hayat dedi ki...

Salatadan çok pastaya benziyor,nefis görünüyor...Ellerine sağlık.



sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

renkli renkli harika gorunuyor
ellerine saglik ,sevgiler

Adsız dedi ki...

iyiakşamlar canım ziyaretine ve sitemi beğendiğine çok memnun oldum.salatan çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgilerimle nilgün

banu kırmızıgül dedi ki...

renkler harıka ellerine sağlık. sevgiler..

Adsız dedi ki...

HEM GÖRÜNÜM, HEM LEZZET OLARAK NEFİS BİR SALATA.MUHTEŞEM OLMUŞ.HELE SARIMSAKLI YOĞURTLA ENFES.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.ÖPTÜM.

Yaren dedi ki...

Pasta harika görünüyor,cok güzel hazirlanmis,ellerine saglik ablacim.Afiyetler olsun.Güzel bir hafta diliyorum,sevgiyle kal:)

Nilgün dedi ki...

Ziyaretin ve güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim canim...Salatan enfes görünüyor bayildim valla..Ellerine saglik

Güzel bir hafta dilerim

SEVGILER

munevver dedi ki...

Feray, bu salata tek başına yetiyor insana değil mi? Eline sağlık.

Sevgiyle, Nane Limon

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık feraycım
en güzel salata yarışması başlamış haberin varmı bende az önce görüp kodları ekledim oraya yolla
görüşürüz canım sevgiler

hdidem95 dedi ki...

nefis bir salata olmuş canım ellerine sağlık sevgiler

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails