10 Nisan 2008 Perşembe

PASKALYALI PASTA

Canlarım çok kolay bir tarifle geldim. Bu tarifi akşamdanda hazırlayabilirsiniz.
Ankara da kardeşimden aldım denedim ve ikram ettiğim misafirlerim de çok beğendiler.
Hem zamandan hemde malzemeden tasarruflu bir pasta.
Neyse denemeden bilemezsiniz.









MALZEMELER:

2 adet paskalya çöreği
2 su bardağı süt
2 pk kremşanti
1 pk çikolata sosu
2.5 su bardağı süt


YAPILIŞI:

2 su bardağı süt ile 2 pk. kremşantiyi çırpıp buzdolabının normal bölümünde bekletelim.

2 adet paskalya çöreğini iskender pidesi gibi küçük küçük doğrayıp hazırladığımız kremşanti ile iyice karıştıralım. Borcama yayıp tekrar buzdolabında bekletelim.

2,5 su bardağı süt ile de 1 pk. çikolata sosunu pişirip üstü kabuk tutmaması için ılıyıncaya kadar ara sıra karıştıralım ve hazırladığımız malzemenin üzerine dökelim. Tekrar buzdolabına koyalım.

Arzu edersek üzerini fındık kırıkları ile süsleyebiliriz.

23 yorum:

ceyt dedi ki...

feraycım, tarifin çok değişik ve nefiss görünüyor.mutlaka denemek lazım.ellerine sağlık canım.
öpüyorum sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayyyyyy bu ne hoş bir pastaa :)) Paskalyayı çok severim, hele de sakız kokusuna bayılırım. E bir de krem şantili ve çikolatalı olursa yeme de yanında yat! Ellerine sağlık..

gülizar dedi ki...

Ferkay ablacığım ellerine sağlık,sen yaparsında güzel olmaz mı :)) sevgilerimle,güzel bir hafta diliyorum...

Adsız dedi ki...

Cok sahane bir tarif,ellerine saglik.Sevgiler.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ellerine saglik Ferkaycim :)) Tarif yine muhtesem :)) Ellerine saglik :)

Yaren dedi ki...

Harika görünüyor,istah acici,ellerine saglik canim.Afiyetler olsun.Sevgiyle kal canim:)

Adsız dedi ki...

ablacım ellerinize saglık harıka olmus. cok degısık.. afiyet olsun sıze.. ınsallah denerim bende..
opuyorum ablacım..
ıyı hafta sonları dılıyorum:)

fatostuncay.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok degisik pratik tarifi aldim ellerine saglik sevgiler

Adsız dedi ki...

feray hanımcığım değişik ve pratik bi tarif.ellerine sağlık.selamlar

Adsız dedi ki...

canım yörük mahallesi tarafı biliyomusun.can hastanesi nin o taraflarda.

Adsız dedi ki...

Canim bu ne hos bir pasta olmus degisik geldi bana, harika da gorunuyor keski tada bilseydim, opt ablacim

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Unknown dedi ki...

canim nerelerdesin arada bakiyorum yoksun. neyseki simdi buradasin guzel pastanla harika birsey olmus tarifini aldim oglusum geldiginde mutlaka deneyecegim.ellerine saglik.

canim iyi dileklerin ve dualarinla yanimda oldugun icin cok ama cok tesekkur ederim.
kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

. dedi ki...

FERAYCIGIM INANILMAZ GÜZEL BIR TARIF ELLERINE SAGKLIK CANIM.INANKI NASIL CANIM CEKTI GECENIN MU SAATINDE ANLATAMAM:)
FERAYCIGIM,BIZ EBEVEYNLER EVLATLARIMIZ ICIN HER SEYI AMA HER SEYI SEVE SEVE YAPIYORUZ.ONLARIN BIZLERE DÖNÜK GÖNÜL ALMA SEKLINDE KÜCÜK KÜCÜK JESTLERIYLE INANILMAZ MUTLU OLUYORUZ.VE DIYORUZKI O ZAMAN;VERDIGIM EMEKLERIM HELAL OLSUN,GURUR DUYMA ZAMANI ARTIK!!!

Adsız dedi ki...

çöreğin pasta olarak kullanılacağı hıc aklıma gelmemıstı..ellerıne sağlık gercekten nefıs bırsey çıktığına emınım....

emelinmutfagi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

DURUP DURUP TURNAYI GÖZÜNDEN VURUYOSUN ABLACIM.DÖNÜŞÜN HEP MUHTEŞEM OLUYOR.ÇOK DEĞİŞİK VE GÜZEL BİR PASTA OLMUŞ.PASKALYAYI BU ŞEKİLDE KULLANMAK SÜPER FİKİR.GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SEVGİLER.

Baharcicegi dedi ki...

cOK DEGISIK VE PRATIK BIR TARIF;PASKALYA CÖREGIYLE KESIN NEFIS BIR PASTA OLMUSTUR ELINE SAGLIK CANIM

Adsız dedi ki...

arkadaşım istersen MSN adresimizi verebiliriz.daha rahat konuşuruz.sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Feray'cığım ellerine sağlık çok güzel, pratik ve değişik bir pasta olmuş, afiyetler olsun, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ben pek anlamıyorum yemek işinden ama paskalyalı pastayı ilk sende gördüm arkadaşım :)

daimamutfak dedi ki...

Bende Ankara'dan merhaba demek istedim size.Çok güzel bir tarif vermişsiniz ellerinize sağlık.Şimdi bloğunuzu dolaşacağım müsaadenizle.sevgilerimle.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Canım hoş geldin özlemiştik sizi inşallah bu kadar uzun ayrı kalmazsınız bir daha
ellerinize sağlık çok değişik ve güzel tarif için teşekkürler canım
sevgi ve selamlar

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

May gat dedi ki...

teşekkür ederim tarif için

oktay usta yemek tarifleri
pratik yemek tarif

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails