19 Nisan 2008 Cumartesi

KÖFTELİ KEREVİZ



Kereviz yemeğini eşim pek sevmez ama oğlum ve ben çok severiz.bende ona yedirmek için her defasınde farklı yapmaya çalışırım. Bu kezde minik köftelerle pişirdim.

Malzemesi:

1 adet kereviz
1 adet soğan
1 adet kırmızı biber
1 adet patates
1 adet havuç
1/2 limon suyu
1 yumurta sarısı
sıvı yağ
Hazırladığımız minik köfteler

Yapılışı

sıvı yağda soğanları biber ve küp küp doğradığımız havuçları karıştıralım. Sonra üzerine istediğimiz boyda doğradığımız patates ve kerevizi ilave edip suyunu katalım.
Pişmesine yakın limon suyunu yumurta sarısı ile çırpıp yemek suyunda da ilave ederek iyice çırpalım ve yemeğe ilave edelim. Afiyet olsun.

15 yorum:

egeli dedi ki...

Mehaba Ferayçığım,benim adım Mübeccel,mesajın için sana teşekkür ederim,evet Salihli aslında pek uzak değil ,hatta eşimin kuzeni ,eşi ile birlite Salihlide öğretmenlik yapıyorlar.ama bir türlü nasip olmadı oralara gelmeye.siten için başarılar diliyorum .görüşmek üzere,sevgiler

ceyt dedi ki...

feraycım, kerevizi çok severim.böyle köftelisini hiç denememiştim.tarif için sağol canım.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.
öpüyorum sevgiler..

Adsız dedi ki...

selam canım ben yürüyüşe sabah 7/30 gibi çıkıyorum yürüyüş yolunda yani tren yolu boyunca 1 saat yürüyorum bazen can hastanesinin karşısındaki stad'da yürüyorum.belki karşılaşırız.seni msn'me ekledim kabul edersen daha iyi görüşürüz.sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Krevizi minik köfteciklerile pisirmek iyi fikir,masallah oglusun sebze seviyor demek,benim oglus hic yemezde,eline saglik canim degisik besleyici bir yemek olmus.
güzel huzurlu bir hafta dilerim

Feyza Fidan dedi ki...

Amaninnn, çok değişik bir kereviz yemeği olmuş bu Feray'cım..Valla hep zeytinyağlısını bide salatasını yaparım kerevizin..Hiç yemeğini yapmamıştım, sayende yapacağım artık :)
Ellerine sağlık anımcım,
Öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

Kereviz taşınan poşeti elime bile alamam annem kereviz alınca ben arkadaşımda kalırdım gece :( affet beni ferkayım sağlıklı olsa da asla yiyemem :(

hdidem95 dedi ki...

merhabalar tesadüfen geldim sayfanıza tarifleriniz çok güzel ellerinize emeğinize sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok harika görünüyor, ellerine saglik canim.Iyi haftalar.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ellerine saglik Ferkaycim :)) Muhtesem gorunuyor :))Afiyt olsun :))

Adsız dedi ki...

kerevızı hıc koftelı dusunmemıstım.. harıka bı fıkır ablacım.. bızde de ne yazık kı kerevız yenmıyor.. boyle denesem belkı bızde de tutar:)
afıyet olsun..
ıyı haftalar..

fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

kerevız salatasından sonra bu koftelı kerevez yemeğınle benı etkıledın :))) daha hıc kerevız tatmadım ve pısırmeyede cesaret edemıyorum. ama bu yemek o kadar lezız duruyorkı keske tatma ımkanım olaydı .. ama kerevız yeme vaktım çoktan gelmıs gıbı gelıyor :) ellerıne sağlık canım


emelinmutfagi.blogcu.com

marifetane dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesaja cevap alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.

Yaren dedi ki...

Harika görünüyor ,köfteli olunca yenmezmi hic.Esinde kesin sevmistir.Ellerine saglik canim,sevgiler:)

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis olmuş

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails