24 Mayıs 2012 Perşembe

PIRASA MÜCVERİ

Canlarım yarın gidiyorum önce oğlanların evini taşıyacağız sonra yazlığa geçeceğiz. Sizlerden biraz uzak kalacağım ama çok uzun değil internetim bağlanasıya kadar bu da sanırım 2- 3 hafta gibi olur. Bu yaz ayrı kalmayacağım. 
Gitmeden taslaklarda bekleyen tarifimide zamanı fazla geçmeden yayınlayayım dedim, hemde şimdilik hoşçakalın diyorum.



MALZEMELER:
6- 7 adet pırasanın sadece yeşil kısımları
1 ad. havuç
2 yumurta
2 yemek kaşığı un
1,5 yemek kaşığı mısır unu
dereotu, maydanoz
karabiber, tuz, toz acı biber
sıvıyağ

YAPILIŞI:
Pırasaları ince ince doğrayalım. Havucu rendeleyelim. Teflon tavada ikisini birlikte suyunu salıp çekinceye kadar kavuralım.
Derin bir kasede yumurtayı çırpıp üzerine 2 yem kaş. sıvıyağ ve diğer malzemeleri ilave edip karıştıralım.
Teflon tavayı hafif yağlayarak kaşıkla malzememizden koyalım ve üzerinden pastırarak inceltelim. Kısık ateşte pembeleşinceye kadar alt üst pişirelim.





43 yorum:

Mutfak Dili dedi ki...

Ablacim kolay gelsin..
Insallah yazliktan guzel guzel yaz resimleriyle birlikte guzel tatlarla yine yazarsiniz..
Elinize saglik mucverin her turunu severim ama bunu hic yemedim..

anne eli gibi dedi ki...

pırasalı mücveri hiç denemedim ama eminim nefistir ,ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Ablacım iyi tatiller.Mücverin harika ellerine sağlık,hayırlı kandiller sevgiler.

umutluhayat dedi ki...

mücvere bayılırım.ellerine sağlık canım .yolun açık olsun.en kısa zamanda görüşmek üzere.

Unknown dedi ki...

eline sağlık feraycığım. Bekliyoruz seni en kısa zamanda. Sevgiler

özlem dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun. Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah.

pembe kekik dedi ki...

Nefis görünüyor.Pırasa ile de çok güzel olmuştur.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ABLAM
KANDİLİN MÜBAREK OLSUN
:)

ozguluntarifleri dedi ki...

Pirasa mucverini duymustum ama hic denemedim nefis gorunyor canim denenceklerin en basinda hemen yerini aldi.
İyi tatiller Ferkaycim kendine iyi bakk kucak dolusu sevgilerrr.

Burcu Kayhan dedi ki...

Merhaba,
Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık.Bu arada hayırlı kandiller dilerim.Sevgilerimle:)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Kandilinizi kutlar, Hayırlara vesile olmasını dilerim.
Mücverde nefis görünüyor, ellerinize sağlık.
Değişik mücver tariflerini çok seviyorum.

siyah kuğu dedi ki...

Hayırlı kandiller canım, hayırlı bir ömür diliyorum ,sevgilerimle...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

pırasayla nefis olmuştur Feraycım pırasa böreklere çok yakışıyor mücveride çok lezzetli olmuştur ellerine sağlık canım ALLAH kolaylık versin taşınmak çok zor ben hala dinlenemedim hayırlı cumalar sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

kolay gelsin

ihlamurcum dedi ki...

Kolay gelsin, heyecanla yeni atriflerini bekleyeceğiz. Ben pırasa tükenmeden bunu da denesem diyorum,sevgiyle kal.

Birsel ve İrem dedi ki...

Pırasaların yeşil kısımlarını değerlendirmek için süper fikir. Ellerinize sağlık, nefis görünüyor.
Sevgiler.

MAZES dedi ki...

ellerine sağılık,kolay gelsin ve görüşmek üzere canım.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Feraycım; mücverin her türüne bayılırım. Ellerine sağlık canım. Benim de kuru fasulye mücverim meşhurdur:)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Harika bir mücver olmuş. Ellerine sağlık canım. Ayrıca iyi tatiller. Sevgiler...

sibelyalcincom dedi ki...

Allah yardımcınız olsun bütün işlerinizi kolayca halledersiniz inşallah sevgiler:)

Adsız dedi ki...

En kısa zamanda tekrar tariflerinizle burda olursunuz inşAllah. Pırasa mücveri de harika. Ben de yapmıştım. Yoğurtla beraber çok güzel olmuştu. Ellerinize sağlık.

Hayatın Tatları dedi ki...

Ben bunu yapar sebze sevmeten kocamada bir güzel yediririm :D ellerine sağlık ablajım. Sana bol güneşli eğlenceli huzur dolu bir tatil diliyorum.

Nilgün dedi ki...

Ellerine sağlık Feraycım, İyi hafta sonları...

yildiz dedi ki...

Kolay gelsin canim,islerine yoluna koyunca ugrarsin.
Gider ayakta ne güzel bir tarif yayinlamissin böyleeee,ellerine saglik

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ablacım afiyetler olsun sevgiler
hdidem
www.hadisofraya.com

Unknown dedi ki...

Kolaylıklar diliyorum ablacım.
Yaz gelince hep böyle oluyor:)
Netle,blogla aramıza tatil giriyor.
Sağlık olsun da,tekrar görüşürüz inşAllah.
Pırasadan mücver şahane fikir.
İlk fırsatta denicem inşAllah..
Sağlık,neşe,huzur dolu tatiller diliyorum.
Muhabbetle..

sare dedi ki...

Canım, iyi tatiller...
Kolay gelsin, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle, sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Mücver nefis olmuş ellerine sağlık canım güzel bir tatil geçirmeni dilerim.

Baharcicegi dedi ki...

Canim iyi tatiller bütün senein yorgunlugunu atarsin artik bizide kabul edermisin yazligina
Mücver nefis olmus eline saglik canim

mitsubishi klima servisi dedi ki...

pırasa mücverini ilkez gördüm gerçekten görüntüsü çok güzel tadını merak ediyorum yarın yapmayı düşünüyorum

siyah kuğu dedi ki...

Öptüm ki,:)))

Notebook yedek parça dedi ki...

hep bu saatlerde bakıyorum sitenize ve açlıktan ölüyorum :(

birsence dedi ki...

ellerine sağlık ablacığım pek bir severim...
hayırlı ramazanlar...
www.birseninmutfagi.com

Gönül dedi ki...

bana diene bak hele:))))))))))))))) bende seni,çok özledim elma dersem çık armut dersem yine çık:))))))))) mücverinden alıp gidiyorum iftarım için:))))

ihlamurcum dedi ki...

Feray cım, ama seni özledik, nerdesin gel...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM ABLAM İYİSİN DEMİ.....

yetkili klima servisi dedi ki...

Elinize sağlık. Çok lezzetli duruyor. En kısa zamanda tadına bakmak istiyorum :)

MAZES dedi ki...

eeeee,bayram geliyoru,görürüz seni en kısa zamanda .Bayram ziyaretine geldim ,iyi bayramlar.

siyah kuğu dedi ki...

Geçmiş bayramın mübarek olsun canım ellerinden yanaklarından öptüm, gelemiyorsun diye unutuldun sanma:))
Zafer bayramımız kutlu olsun.
Bu gece şehitlerimiz için dualar okumayı unutmayalım.
sevgilerimle.

LaMa dedi ki...

yasasin mucver demek istiyorum!
bu arada ne zamandir sesiniz cikmiyor, nerelerdesiniz?

siyah kuğu dedi ki...

Selam canım nerelerdesin sen?
Bak aylardır burada pırasa mücveri yiyoruz içimiz,dışımız mücver oldu:))
gel artık yeni yemekler yap bize:)))
özlendin!

Radyo Alaturka dedi ki...

Eline Koluna Sağlık Bacım Çok Güzel Gözüküyor...

Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim dedi ki...

teşekkürler çok güzel paylaşım...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails