20 Mayıs 2008 Salı

KAHVALTI ŞENLİĞİ YE# 1- BİBER KAVURMASI

Ben bunu yazın çok yaparım. Acı biberi sevenler için. Hoş kahvaltıda yermisiniz bilemem ama biz çok seviyoruz. Siz tatlı biberle de yapabilirsiniz.
Tarifimi sevgili Özlem in ev sahipliğini yaptığı kahvaltı etkinliğine gönderiyorum. Kolay gelsin canım.




MALZEMELER:

1 Adet kuru soğan
3-4 diş sarımsak
125 gr acı biber
1 çorba kaşığı kadar kesik veya lor
3 ad. domates
sıvı yağ


Biberlerimizi ince halkalar halinde doğrayalım. soğan sıvıyağ sarımsak ile birlikte biraz kavuralım. Küçük doğradığımız domatesleri ilave edelim. Biraz daha kavuralım.
Suyunu çekmeye başladığında kesiği ilave edelim.tuzunu ayarlayalım. Afiyet olsun.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayilirimmmm. Cok sahane görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canım etkinliğime katılımın için çok teşekkür ederim. Bu harika görüntüyü hemen yayınlıyorum. Ellerine sağlık.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Abla'cigim bayilirim biber kavurmasina ellerine saglik,harika.

Sevgiyle kal,

egeli dedi ki...

ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK ,BÖREĞİNDE ,BİBERİNDE SÜPER,VALLAHİ YAPICAM KAHVALTIYA (ANNEM BAYILIR),BİZİM EVDE YENİR BÖYLE ŞEYLER SABAH SABAH (EEEE NE ETÇEN GARİ EGELİYİZ İŞTE...)...SEVGİLER.

SOFRAM dedi ki...

Canım pek güzel olmuş, sanki yaz yemekleri daha lezzetli gibi değilmi, ellerine sağlık, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canım bizde çok severiz sabahları kahvaltıda biber kavurmasını.ama ben daha değişik yapıyorum.nefis görünüyor.ellerine sağlık ablam.keki sormuşsun.rahatlıkla alabilirsin tarifi.kesinlikle ıspanak kokmuyor.ben defalarca yaptım.yalnız çok iyi blendırdan geçirip,püre yapmak lazım.denersen eminim memnun kalcaksın ve bana teşekkür etceksin.kolay gelsin canım.selam ve sevgiler.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, nefis olmus. Bende cok severim, kayinvalidem hep yapar.
Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Tam yaz yemeği mis ler gibi ellerine sağlık canım çok güzel olmuş hayırlı hafta sonları kucaklar dolusu sevgiler

Adsız dedi ki...

selam
etkinlikte salihli ismini görünce hemen geldim,bende salihli denim
şimdi izmirde oturuyorum
tanıyormuyum diye fotoğrafınıza baktım ama çıkaramadım
biber kavurmanız çok güzel olmuş ellerinize sağlık
http://sofrakeyfi.blogcu.com/

MUTFAKISTAN dedi ki...

nefis gorunuyor,cok severim
ellerine saglik sevgilerr

Yaren dedi ki...

Kahvaltiya harika olur,aslinda her ögüne cok güzel olur.Cok everim biber kavurmasini.Ellerine saglik ablacim cok güzel bir secim:)

Unknown dedi ki...

EVET BİZDEDE KAHVALTIDA GİDER BÖYLE ŞEYLER SÜPER ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER

Adsız dedi ki...

bıber kavurmasına bayılırım ama kesik- lor katarak denemedım hıc ılgınç ve değişik geldı. ellerıne sağlık canım değişik bır lezzet kazandırdığın için kendı adıma tesekur ederım..denemek ısterım..


emelinmutfagi.blogcu.com

Unknown dedi ki...

ferkaycigim cok nefis olmus.
kahvaltida nede guzel gider ellerine saglik canim benim cok opuyorum sevgilerimi biraktim.

Adsız dedi ki...

ellerine kollarına saglık ablacım..
super olmus.. kahvaltıda gercekten cok guzel gıder..
cok opuyorum ve sevgilerimi yolluyorum..
gorusmek uzere:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

Damak Tadı dedi ki...

Ferkay'cığım çok neis görünüyor,ellerine sağlık..Bende çok sık yaparım kızartmadan,ayrıcada çok severim..))

Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık nefis olmuş.Ben bunu ilk defa bi ablamda yemiştim ve çok beğenmiştim.....


lezzetmutfağı

sadiye dedi ki...

merhaba cboxuna yazamıyorum neden acaba koca bir günaydın

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails