31 Mayıs 2008 Cumartesi

DONDURMALI FIRINDA VİŞNE VE P.D.Ç.S. E. 24

Vişne zamanı yaklaşıyor Ben elimdekileri değerlendirdim. Harika bir tarif sizler de deneyin istedim. Tarifimi sevgili TUĞBA nın ev sahipliğini yaptığı etkinliğe gönderiyorum.








MALZEMELER:

125 gr margarin
1 su bard un
1 2 su bard şeker
500 gr.vişne

ÜZERİNE:
Vanilyalı Dondurma

Oda sıcaklığında margarini bir kaba aktarın. Üzerine un ve 1 su bard. şekeri ilave edip yoğurun. Yoğurduğunuz hamuru derin dondurucuya alın.

Bu arada Vişnelerin çekirdeklerini ayıklayıp ısıya dayanıklı bir kaba sıralayın. Üzerine kalan 1 bardak şekeri serpin. Ardından donmuş hamuru rendeleyip vişnelerin üzerine serpiştirin. Önceden ısıtılmış 180 derece 20 dakika pişirin.
Dilimleyerek dondurma ile servis yapın.

19 yorum:

Unknown dedi ki...

değişik bir tat olduğuna eminim ağzım sulandı mayhoş mayhoş ne güzel ellerine sağlık sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Visne benim cok sevdigim meyvedir,dondurmayla birllesince harika bir lezzet olmustur eline saglik canim.
mutlu hafta sonlari

ayşegül mutfakta dedi ki...

çok değişik bir tarif gerçekten eline sağlık!

Adsız dedi ki...

ablacım ellerıne kollarına saglık.. cok degısık bı tarif.. vişneye de bayılırım.. eminim tadı da super olmustur..
cok optum..
sevgilerimi iletiyorum:)
iyi hafta sonları..


http://fatostuncay.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

hiç raslamadığım değilşik bır tarıf. ama ne kadar nefıs olduğu her halınden bellı ellerıne kollarına sağlık..


emelinmutfagi.blogcu.com

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM,ÇOK DEĞİŞİK BİR TATLI OLMUŞ,HELEDE VİŞNE OLUNCA....SEVGİLER

Unknown dedi ki...

ferkaycigim cok nefis olmus canim ellerine saglik yazin sicaginda nekadar guzel yenir.degisik bir lezzet mayhos mayhos tadini hissettim nefisss
sevgilerimi gonderdim canim.

Yaren dedi ki...

Ablacim bu cok degisik bir tarif,enteresan.Dondurmayi cok severim bu sekilde denemek isterim yani:)Ellerine saglik.Beni sormusun ablacim,idare ediyorum.Bu bulantilarim bir türlü dinmiyor,iyice bunlatti beni.Ama sabir etmeye calisiyorum:(
Sevgilerimi biraktim canim.

banu kırmızıgül dedi ki...

canım ellerine sağlık çok değisik denenmeli sevgiler..

Adsız dedi ki...

ablacım guzel yorumun için tskler..
cok opuyorum.
sevgilerimi iletiyorum:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

Feyza Fidan dedi ki...

Feraycım günaydım, enfess olmuş tatlın, tadını hayal ettim ve inanki ağzımın suyu aktı :)))
Ellerine sağlık, Sevgiler...

ceyt dedi ki...

feraycım,ilgin için sağol canım.uzun zamandır.nete giremiyorum.benim çocuklar sırayla rahatsızlandı sonra ben derken nete bakamadım.birde kayınvaldem ameliyat oldu.neyse çok şükür herkes iyi.ben yokken yine nefis şeyler yapmışsın ellerine sağlık canım.
öpüyorum kocaman sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ablacim ellerine saglik çok hos ve degisik bir tarif,afiyet bal seker olsun,sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Çok değişik ve nefis görünüyor canım..Ellerine sağlık..

Kocaman sevgilerle..

SOFRAM dedi ki...

Canım çok güzel değişik bir lezzet olmuş, ellerine sağlık,dondurma eşliğinde de nefis olmuştur, afiyetler olsun, sevgilerimle...

Baharcicegi dedi ki...

Visneli dondurmandan almaya geldim kaldiysa.
Güzel pazarlar

Adsız dedi ki...

Harika olmus, ellerine saglik canim. Iyi pazarlar.

Adsız dedi ki...

ne yalancısınız la

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails