31 Mayıs 2008 Cumartesi

DONDURMALI FIRINDA VİŞNE VE P.D.Ç.S. E. 24

Vişne zamanı yaklaşıyor Ben elimdekileri değerlendirdim. Harika bir tarif sizler de deneyin istedim. Tarifimi sevgili TUĞBA nın ev sahipliğini yaptığı etkinliğe gönderiyorum.








MALZEMELER:

125 gr margarin
1 su bard un
1 2 su bard şeker
500 gr.vişne

ÜZERİNE:
Vanilyalı Dondurma

Oda sıcaklığında margarini bir kaba aktarın. Üzerine un ve 1 su bard. şekeri ilave edip yoğurun. Yoğurduğunuz hamuru derin dondurucuya alın.

Bu arada Vişnelerin çekirdeklerini ayıklayıp ısıya dayanıklı bir kaba sıralayın. Üzerine kalan 1 bardak şekeri serpin. Ardından donmuş hamuru rendeleyip vişnelerin üzerine serpiştirin. Önceden ısıtılmış 180 derece 20 dakika pişirin.
Dilimleyerek dondurma ile servis yapın.

33 yorum:

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

değişik bir tat olduğuna eminim ağzım sulandı mayhoş mayhoş ne güzel ellerine sağlık sevgiler

Tuğba dedi ki...

Tarifin yayında!
Katılımın ve güzel tarifini bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim canım.
8 Haziran'a kadar istediğin sayıda tarifle etkinliğe tekrar katılabilirsin.Yine gel:)

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Baharcicegi dedi ki...

Visne benim cok sevdigim meyvedir,dondurmayla birllesince harika bir lezzet olmustur eline saglik canim.
mutlu hafta sonlari

ayşegülmutfakta dedi ki...

çok değişik bir tarif gerçekten eline sağlık!

fatostuncay dedi ki...

ablacım ellerıne kollarına saglık.. cok degısık bı tarif.. vişneye de bayılırım.. eminim tadı da super olmustur..
cok optum..
sevgilerimi iletiyorum:)
iyi hafta sonları..


http://fatostuncay.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

hiç raslamadığım değilşik bır tarıf. ama ne kadar nefıs olduğu her halınden bellı ellerıne kollarına sağlık..


emelinmutfagi.blogcu.com

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM,ÇOK DEĞİŞİK BİR TATLI OLMUŞ,HELEDE VİŞNE OLUNCA....SEVGİLER

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

ferkaycigim cok nefis olmus canim ellerine saglik yazin sicaginda nekadar guzel yenir.degisik bir lezzet mayhos mayhos tadini hissettim nefisss
sevgilerimi gonderdim canim.

Yaren dedi ki...

Ablacim bu cok degisik bir tarif,enteresan.Dondurmayi cok severim bu sekilde denemek isterim yani:)Ellerine saglik.Beni sormusun ablacim,idare ediyorum.Bu bulantilarim bir türlü dinmiyor,iyice bunlatti beni.Ama sabir etmeye calisiyorum:(
Sevgilerimi biraktim canim.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM 24. Ev sahibemiz olan http://www.keyiflimutfagim.com/ arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK )
Sevgilerimle SEVİL

banu gökşin dedi ki...

canım ellerine sağlık çok değisik denenmeli sevgiler..

fatostuncay dedi ki...

ablacım guzel yorumun için tskler..
cok opuyorum.
sevgilerimi iletiyorum:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

Feyza Fidan dedi ki...

Feraycım günaydım, enfess olmuş tatlın, tadını hayal ettim ve inanki ağzımın suyu aktı :)))
Ellerine sağlık, Sevgiler...

ceyt dedi ki...

feraycım,ilgin için sağol canım.uzun zamandır.nete giremiyorum.benim çocuklar sırayla rahatsızlandı sonra ben derken nete bakamadım.birde kayınvaldem ameliyat oldu.neyse çok şükür herkes iyi.ben yokken yine nefis şeyler yapmışsın ellerine sağlık canım.
öpüyorum kocaman sevgiler.

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

Ablacim ellerine saglik çok hos ve degisik bir tarif,afiyet bal seker olsun,sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Çok değişik ve nefis görünüyor canım..Ellerine sağlık..

Kocaman sevgilerle..

SOFRAM dedi ki...

Canım çok güzel değişik bir lezzet olmuş, ellerine sağlık,dondurma eşliğinde de nefis olmuştur, afiyetler olsun, sevgilerimle...

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım sevgilerimle bereber etkinlik davetiyemide bırakıyorum... kendine iyi bak...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

Pazar günü programım olması sebebiyle bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum canlarım… beni yanlız bırakmayın oluuuurmuuu :(

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım canlarım. Şimdiden herkese teşekkürler...

Baharcicegi dedi ki...

Visneli dondurmandan almaya geldim kaldiysa.
Güzel pazarlar

kizilciksurubu dedi ki...

Harika olmus, ellerine saglik canim. Iyi pazarlar.

Adsız dedi ki...

oktay usta

Oktay ustanın tüm yemek tarifleri bu sitede yer almaktadır.

Adsız dedi ki...

ne yalancısınız la

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

resimli yemek tarifleri
lezzetli yemek tarifleri
yemek tarifleri
yemek tarifi
yemek kursları
yemek tarifi siteleri
kolay yemekler
güzel yemekler
pratik yemekler
türk mutfağı
çin mutfağı
italyan mutfağı
çörekler
Pizza
Pizzalar
Tatlılar
tatlı
kandil simidi
reçel
reçeller
dolma
dolmalar

Adsız dedi ki...

fransız mutfağı
tatlı tarifleri
hamur işi
soslar
çorbalar
pasta tarifleri
sebze yemekleri
zeytinyağlılar
kurabiyeler
Çorba
Mantı
Köfte
Güveç
Bat
Mücver
Tavuk
Pilav

Adsız dedi ki...

fransız mutfağı
tatlı tarifleri
hamur işi
soslar
çorbalar
pasta tarifleri
sebze yemekleri
zeytinyağlılar
kurabiyeler
Çorba
Mantı
Köfte
Güveç
Bat
Mücver
Tavuk
Pilav

Adsız dedi ki...

Biftek
Sarma
Dolma
Kek
Poğaça
Kurabiye
Pide
Karnabahar
Haşlama
Nohut
Kapama
İncik
Bulgur
Barbunya
Mantar
Zeytinyağlı
Patates
Bakla
Hünkar Beğendi

Adsız dedi ki...

Kavurma
Lahana
hamsi
palamut
balık
levrek
tava
çipura
Kefal
alabalık
lüfer
istakoz
yengeç
barbunya
dil balığı
gelincik
kolyoz
minakop
mercan
çörek

Adsız dedi ki...

resimli yemek tarifleri
lezzetli yemek tarifleri
yemek tarifleri
yemek tarifi
yemek kursları
yemek tarifi siteleri
kolay yemekler
güzel yemekler
pratik yemekler
türk mutfağı
çin mutfağı
italyan mutfağı
çörekler
Pizza
Pizzalar
Tatlılar
tatlı
kandil simidi
reçel
reçeller
dolma
dolmalar

Adsız dedi ki...

fransız mutfağı
tatlı tarifleri
hamur işi
soslar
çorbalar
pasta tarifleri
sebze yemekleri
zeytinyağlılar
kurabiyeler
Çorba
Mantı
Köfte
Güveç
Bat
Mücver
Tavuk
Pilav

Adsız dedi ki...

But
Barbekü
Fasulye
Bonfile
Enginar
Patlıcan
Ispanak
Börek
Baklava
Külbastı
Kereviz
Kebap
Makarna
Pasta
Pastalar
Tandır
Mercimek

Adsız dedi ki...

Biftek
Sarma
Dolma
Kek
Poğaça
Kurabiye
Pide
Karnabahar
Haşlama
Nohut
Kapama
İncik
Bulgur
Barbunya
Mantar
Zeytinyağlı
Patates
Bakla
Hünkar Beğendi

Adsız dedi ki...

Kavurma
Lahana
hamsi
palamut
balık
levrek
tava
çipura
Kefal
alabalık
lüfer
istakoz
yengeç
barbunya
dil balığı
gelincik
kolyoz
minakop
mercan
çörek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails