14 Mart 2008 Cuma

PEMBELİ KEREVİZ SALATASI




Bilmem severmisiniz ama ben illa her kış salatasını da yaparım. Bu kez misafirlerime de yaptım. Yapımı çok kolay bir salata.

Öncelikle sarımsaklı yoğurdumuzu hazırlıyoruz. Ben hiç mayonez kullanmam arkadaşlar siz isterseniz karıştırabilirsiniz. Sonra kerevizlerimizi soyup rendenin ince yeriyle direk olarak yoğurdun içine rendeleyip (kararmaması için) karıştırıyorum.
Kaselere veya salaya tabağına boşaltıp bu kez hasladığım kırmızı pancarı ayrı bir yerde yoğurtla karıştırıp ortasına koydum ve birer ceviz ile süsledim. Sizde zevkinize göre süsleyebilirsiniz.

28 yorum:

Adsız dedi ki...

inanmıyorum... ablacım tarif eklemiş.. ellerine saglık.. cok severım kereviz salatasını.. muthiş de sunmussun.. afiyet olsun size..
ıyı hafta sonları diliyorum ve cok opuyorum:)

fatostuncay.blogcu.com

NiNo dedi ki...

ayyy renge bakkkkkkkkkkk bayildimmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Cok sahane bir salata olmus,ellerine saglik sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok severim kereviz salatasını.nefis görünüyor.hele sunum ve süsleme, özellikle renk muhteşem.ellerine sağlık ablam.sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

kereviz hic yemedim desem,ama bu görüntüden sonra birgün deneyecegim nefis görünüyor eline saglik canim

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sanat eseri gibi, rengi muhtesem :)) Ellerine saglik canim Ferkay :)) Afiyet olsun :))

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 19

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; 17.03.2008--30.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
***http://yemekguncesi.blogcu.com/***
YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! BU SEFERKİ ETKİNLİK SÜRESİ 2 HAFTAYA ÇIKARILDI. HEM SİZLERİN YORGUNLUĞUNUZU ATMANIZ HEMDE TARİFLERİNİZİ DAHA RAHAT GÖNDEREBİLMENİZ İÇİN. HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "19" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE.. Yeliz Yemekgüncesi

------------------------------------------------------------------------------------------

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 19 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.....

david santos dedi ki...

Good food, Ferya!
Thank you.

ceyt dedi ki...

Feraycım kerevizi çok severim salatasını da hiç böyle denememiştim.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.öpüyorum
sevgiler

. dedi ki...

SEVGILI FERKAY HANIMCIGIM,
PEK GÜZEL OLMUS SALATANIZ,ELLERINIZE SAGLIK.AFIYET SEKER BAL OLSUN.
AYRICA YORUMUNUZ VE ZIYARETINIZDEN MEMNUNLUK DUYDUM.COK TESEKKÜR EDERIM.
YENI BIR HAFTAYA GIRERKEN IYI HAFTALAR DILERIM:)

Adsız dedi ki...

ablacim ellerine saglik basit kerevizi harika bir salataya çevirmisin sunumu muhtesem bayildim, sevgilerimle, mutlu haftalar dilerim.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok nefis olmus eline saglikk

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık bende çok severim. Ziyaretinize geldim, bende beklerim. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

opuyorum ablacım:)

fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canim.

Yaren dedi ki...

Ablacim ne güzel salatalar bunlar,ellerine saglik canim.Ayrica kandilin kutlu olsun,tüm güzel dualarimiz kabul olur insal.
Sevgiyle kal ablacim

Adsız dedi ki...

Ellerin semaya, dillerin duaya, gönüllerin mevlaya yöneldigi bu mübarek geceni kutlar, hayirlara vesile olmasini dilerim.

Sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mevlid kandilin mubarek olsun FERKAYcim :))

Adsız dedi ki...

slm,Ellerine sağlık hem çok güzel hemde çok sağlıklı bir salata süper görünüyorlar....


lezzetmutfağı....

Adsız dedi ki...

merhaba salihliden olduğunuzu yazmışsınız.bende salihlideyim.hala buradamı yaşıyosunuz.çünkü ben salihlide yaşıyorum.sizinle tanışırsam memnun olurum.bana da gelirseniz sevinirim.görüşmek üzere.sevgiler. yalnizkralice.blogspot.com

Naşide Dönmez dedi ki...

çok seveim kerevizi ama üstündeki renk çok yakışmış.ellerine sağlık canım.ilk yaptıgımda deneyeceğim.bu arada bende mayonez kullanmıyorum.bu kadar sağlıklı birşey mayonezle karıştırılmamalı bence.

Adsız dedi ki...

Canım kereviz sevmem ama puding gibi şeker olmuş ayrıca atv için de sağol canım benim

Mutfaknotlari dedi ki...

nedemek severmisiniz ben bayılırım mutlaka alırım ellerine sağlık süslemende çok güzel olmuş

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Nefis olmuş ellerine sağlık :)Hayırlı cumalar dilerim...
NİL

Adsız dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE DAVETLİSİNİZ

ETKİNLİĞE KATILACAKSANIZ
*TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA TARİFİM HAZIR DİYE BANA MESAJ ATMAYI
*BAŞLIĞINIZA PDÇ 20 YAZMAYI
*TARİFE BAŞLAMADAN EVSAHİBİ HTTP://MUCİZEMBENİBUL.BLOGCU

DİYE KURAL FEREĞİ YAZMAYI UNUTMAYINIZ

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Adsız dedi ki...

feray hanım ziyaretinize çok sevindim her zaman beklerim.salihlide de görüşebiliriz.sevgiler

Adsız dedi ki...

sebze çok sevmeme rağmen henuz tatmadığım bır sebze kerevız..sanırım tatma zamanım gelmıs olmalı çunkı bu salata harıka görunuyor ellerıne sağlık...


emelinmutfagi.blogcu.com

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails