10 Mart 2008 Pazartesi

PATİKLER VE ETKİNLİK

Tam bu patikleri örmüştüm ki birde baktım sevgili EDA http://hobidunyamwoman.blogcu.cometkinlik düzenlemiş. Tabiki bu davete katılmamak olmaz, bende patiklerimle etkinliğe katılıyorum. Arkadaşımıza kolaylıklar diliyorum.





Kusura bakmayın arkadaşlar bu aralar modem de biraz sorun var o yüzden çok fazla bağlanamıyorum. Bu patikleride kaç kez uğraştım da yayınlayabildim. Aslında resimlediğim tariflerimde bekliyor. İnşallah kısa zamanda halledersem rahat rahat konuşabileceğiz. İlgisiz olduğumu düşünmenizi istemem.

Bu patikleri anneme ördüm. Bu bahar havalarında bile çok üşüyor kendisi.
Yapılışı çok kolay bir patik. Taban tamamen sık iğne olarak ördüm. Yanları da iki de çekme yaptım. Denemek isterseniz.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlar ne güzel patıkler öğle valla ayakkabı gibi :) ellerıne sağlık gercekten çok hos olmuslar...

emelinmutfagi.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel canim eline saglik annecigin iyi gunlerde giysin insallah sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine emegine saglık ablacım harıka patıkler.. kısta cok kullanırım.. cok usuudugum ıcın ıdeal.. keske benım de bıraz yetenegım olsaydı da yapsaydım:)
tarıflerınızı de sabırsızlıkla beklıyorum..
cok optum..

fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

patikler çok sirin ablacim emegine saglik, guzel gunlerde kullanilsin insallah, sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

ceyt dedi ki...

Feraycım, patiklerin çok güzel olmuş.gerçektende ayakkabı gibi çok muntazam.ellerine sağlık canım.
kocaman öpüyorum.
iyi geceler, sevgiler

Yaren dedi ki...

Ne kadar harika patikler ,cok güzel yapmisin,ellerine saglik ablacim.SEvgiyle kal canim.

Naşide Dönmez dedi ki...

aay ne güzel olmuş bunlar böyle.ellerine sağlık canım yaa ne marifetlisin böyle.

anne ve cocuk dedi ki...

ben bu patikleri çok beğendim...çokkullanışlı gözüküyor..ellerine sağlık

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails