10 Mart 2008 Pazartesi

PATİKLER VE ETKİNLİK

Tam bu patikleri örmüştüm ki birde baktım sevgili EDA http://hobidunyamwoman.blogcu.cometkinlik düzenlemiş. Tabiki bu davete katılmamak olmaz, bende patiklerimle etkinliğe katılıyorum. Arkadaşımıza kolaylıklar diliyorum.





Kusura bakmayın arkadaşlar bu aralar modem de biraz sorun var o yüzden çok fazla bağlanamıyorum. Bu patikleride kaç kez uğraştım da yayınlayabildim. Aslında resimlediğim tariflerimde bekliyor. İnşallah kısa zamanda halledersem rahat rahat konuşabileceğiz. İlgisiz olduğumu düşünmenizi istemem.

Bu patikleri anneme ördüm. Bu bahar havalarında bile çok üşüyor kendisi.
Yapılışı çok kolay bir patik. Taban tamamen sık iğne olarak ördüm. Yanları da iki de çekme yaptım. Denemek isterseniz.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlar ne güzel patıkler öğle valla ayakkabı gibi :) ellerıne sağlık gercekten çok hos olmuslar...

emelinmutfagi.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel canim eline saglik annecigin iyi gunlerde giysin insallah sevgiler

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

ellerine emegine saglık ablacım harıka patıkler.. kısta cok kullanırım.. cok usuudugum ıcın ıdeal.. keske benım de bıraz yetenegım olsaydı da yapsaydım:)
tarıflerınızı de sabırsızlıkla beklıyorum..
cok optum..

fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

patikler çok sirin ablacim emegine saglik, guzel gunlerde kullanilsin insallah, sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

ceyt dedi ki...

Feraycım, patiklerin çok güzel olmuş.gerçektende ayakkabı gibi çok muntazam.ellerine sağlık canım.
kocaman öpüyorum.
iyi geceler, sevgiler

Yaren dedi ki...

Ne kadar harika patikler ,cok güzel yapmisin,ellerine saglik ablacim.SEvgiyle kal canim.

Ata sofrası dedi ki...

aay ne güzel olmuş bunlar böyle.ellerine sağlık canım yaa ne marifetlisin böyle.

anne ve cocuk dedi ki...

ben bu patikleri çok beğendim...çokkullanışlı gözüküyor..ellerine sağlık

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

Kavurma
Lahana
hamsi
palamut
balık
levrek
tava
çipura
Kefal
alabalık
lüfer
istakoz
yengeç
barbunya
dil balığı
gelincik
kolyoz
minakop
mercan
çörek

Adsız dedi ki...

Biftek
Sarma
Dolma
Kek
Poğaça
Kurabiye
Pide
Karnabahar
Haşlama
Nohut
Kapama
İncik
Bulgur
Barbunya
Mantar
Zeytinyağlı
Patates
Bakla
Hünkar Beğendi

Adsız dedi ki...

But
Barbekü
Fasulye
Bonfile
Enginar
Patlıcan
Ispanak
Börek
Baklava
Külbastı
Kereviz
Kebap
Makarna
Pasta
Pastalar
Tandır
Mercimek

Adsız dedi ki...

fransız mutfağı
tatlı tarifleri
hamur işi
soslar
çorbalar
pasta tarifleri
sebze yemekleri
zeytinyağlılar
kurabiyeler
Çorba
Mantı
Köfte
Güveç
Bat
Mücver
Tavuk
Pilav

Adsız dedi ki...

resimli yemek tarifleri
lezzetli yemek tarifleri
yemek tarifleri
yemek tarifi
yemek kursları
yemek tarifi siteleri
kolay yemekler
güzel yemekler
pratik yemekler
türk mutfağı
çin mutfağı
italyan mutfağı
çörekler
Pizza
Pizzalar
Tatlılar
tatlı
kandil simidi
reçel
reçeller
dolma
dolmalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails