18 Ocak 2008 Cuma

MİNİ PİZZA




Bu aralalar çok tembelim. bloğuma bir şeylereklemeye üşeniyorum. İnsanın bazen kolunu kaldırmaya canı istemez ya aynen o durumdayım. Ama baktım hafta sonu geliyor.
Geçen hafta sonu için yaptığım bu basit mini pizzaları paylaşayım dedim.
Burada bize gerekli olan Malzemeler.

Hamburger ekmeği
Salam sosis ve dilediğiniz malzemeler
Tabi ki kaşar
salça

Yapışı ise:

Salçayı suyla karıştırıp krem haline getiriyoruz. Üzerine istediğimiz malzemeleri diziyoruz ve kaşarını serpip fırına veriyoruz. Afiyet olsun

24 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı cumalar, pratik mini pizzaların çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık canım. Canım hepimize oluyor böyle, insanın bazen hiçbirşey yapası gelmiyor.İyidir arada böyle tembellikler canım...:))Sevgilerimle öpüyorum...

fatostuncay dedi ki...

pizzalarınız harika.. ellerinize saglık.. afiyetle:)
hayırlı cumalar olsun.. cok opuyorum.. gorusmek uzere:)

Yaren dedi ki...

CAnim cok güzel olmuslar bunlar,ellerine saglik.Keske olsada yesek simdiiii:)))Sizlere afiyet olsun ablaciimm,sevgilerimi biraktim,iyi bir hafta sonu gecirmeni diliyorum canim.

arzumcum dedi ki...

çok pratik ve nefis olmuş bu minik pizzalar.çocuklar için harika.ellerine sağlık.sevgiler.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fekaycigim minik pizalarin harika olmus canim ellerine saglik ahhh keske uzanipta birtanesini alabilme sansim olsaydi nekadar hora gecerdi:)
opuyorum canim sevgilerimi biraktim.

kelebklisaniyeler.blogcu.com dedi ki...

ablacim ellerine saglik
minik pizzalar harika olmuslar
arada bende boyle yaparim
vakit bulmadikça
iyi pazarlar

www.edasuner.com dedi ki...

Feroş aşkolsun ama açım aç :) Şekercim bayılırım üzerine pizza sıkmaya bende ellerine sağlık 1 tanem

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

canım ellerine sağlık mini pizzaların çok güzel olmuş ...sevgilerimle...hade üşenme bidaha ekle güzel tariflerinden:))

Ata sofrası dedi ki...

he he arada bir tembel olmak gerekiyor galiba:))zaten çok acıktım :((((ellerine sağlık canımm.benim içinde yiyin.

Damak Tadı dedi ki...

ÇOK NEFİS OLMUŞLAR CANIM,ELLERİNE SAĞLIK..

SEVGİLERLE

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

rahatsızlığım yüzünden sizleri ziyaret edemedim ellerinize sağlık minik pizzlar tam çay saatleri için nefis olmuşlar sevgiler

ceyt dedi ki...

Feraycım, çok pratik çok sevimli olmuşlar.tam benim kızlara göre.ellerine sağlık canım.bende denemeliyim hemen.
sevgiler

emelinmutfagi dedi ki...

mını ve pratık pızzaların harıka olmus ellerıne sağlık...

MoonSun dedi ki...

Merhaba Ferkay :))
Mini Pizzalar cok guzel gorunuyor ama sen nerelerdesin :)) Yoksun kac zamandir :))
Kucak dolusu sevgiler gonderiyorum sana sevgili Ferkay:))

kizilciksurubu dedi ki...

cok harika görünüyorlar,ellerinize saglik.

Damak Tadı dedi ki...

Ferkay'cığım,bu pizzaların nasıl nefis olduğunu çok iyi bilirim..
Yıllar önce öğrenci iken sık sık yapıp severek yerdik..))Minik ekmeklerle denemenide öneririm canım..))Ellerine sağlık canım..

Sevgilerle

gülizar dedi ki...

ellerine sağlık pazar günleri çok güzel olur bu pizalar.ayrıca belirtmeden geçemicem bu isteksizlik bütün blogcularda aynı herhalde havalardan bahar gelsin coşarız gene.sevgilerimleee

Adsız dedi ki...

oktay usta

Oktay ustanın tüm yemek tarifleri bu sitede yer almaktadır.

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

resimli yemek tarifleri
lezzetli yemek tarifleri
yemek tarifleri
yemek tarifi
yemek kursları
yemek tarifi siteleri
kolay yemekler
güzel yemekler
pratik yemekler
türk mutfağı
çin mutfağı
italyan mutfağı
çörekler
Pizza
Pizzalar
Tatlılar
tatlı
kandil simidi
reçel
reçeller
dolma
dolmalar

Adsız dedi ki...

fransız mutfağı
tatlı tarifleri
hamur işi
soslar
çorbalar
pasta tarifleri
sebze yemekleri
zeytinyağlılar
kurabiyeler
Çorba
Mantı
Köfte
Güveç
Bat
Mücver
Tavuk
Pilav

Adsız dedi ki...

But
Barbekü
Fasulye
Bonfile
Enginar
Patlıcan
Ispanak
Börek
Baklava
Külbastı
Kereviz
Kebap
Makarna
Pasta
Pastalar
Tandır
Mercimek

Adsız dedi ki...

Biftek
Sarma
Dolma
Kek
Poğaça
Kurabiye
Pide
Karnabahar
Haşlama
Nohut
Kapama
İncik
Bulgur
Barbunya
Mantar
Zeytinyağlı
Patates
Bakla
Hünkar Beğendi

Adsız dedi ki...

Kavurma
Lahana
hamsi
palamut
balık
levrek
tava
çipura
Kefal
alabalık
lüfer
istakoz
yengeç
barbunya
dil balığı
gelincik
kolyoz
minakop
mercan
çörek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails