18 Ocak 2008 Cuma

MİNİ PİZZA




Bu aralalar çok tembelim. bloğuma bir şeylereklemeye üşeniyorum. İnsanın bazen kolunu kaldırmaya canı istemez ya aynen o durumdayım. Ama baktım hafta sonu geliyor.
Geçen hafta sonu için yaptığım bu basit mini pizzaları paylaşayım dedim.
Burada bize gerekli olan Malzemeler.

Hamburger ekmeği
Salam sosis ve dilediğiniz malzemeler
Tabi ki kaşar
salça

Yapışı ise:

Salçayı suyla karıştırıp krem haline getiriyoruz. Üzerine istediğimiz malzemeleri diziyoruz ve kaşarını serpip fırına veriyoruz. Afiyet olsun

18 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı cumalar, pratik mini pizzaların çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık canım. Canım hepimize oluyor böyle, insanın bazen hiçbirşey yapası gelmiyor.İyidir arada böyle tembellikler canım...:))Sevgilerimle öpüyorum...

Adsız dedi ki...

pizzalarınız harika.. ellerinize saglık.. afiyetle:)
hayırlı cumalar olsun.. cok opuyorum.. gorusmek uzere:)

Yaren dedi ki...

CAnim cok güzel olmuslar bunlar,ellerine saglik.Keske olsada yesek simdiiii:)))Sizlere afiyet olsun ablaciimm,sevgilerimi biraktim,iyi bir hafta sonu gecirmeni diliyorum canim.

Adsız dedi ki...

çok pratik ve nefis olmuş bu minik pizzalar.çocuklar için harika.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

fekaycigim minik pizalarin harika olmus canim ellerine saglik ahhh keske uzanipta birtanesini alabilme sansim olsaydi nekadar hora gecerdi:)
opuyorum canim sevgilerimi biraktim.

Adsız dedi ki...

ablacim ellerine saglik
minik pizzalar harika olmuslar
arada bende boyle yaparim
vakit bulmadikça
iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

Feroş aşkolsun ama açım aç :) Şekercim bayılırım üzerine pizza sıkmaya bende ellerine sağlık 1 tanem

Gönül dedi ki...

canım ellerine sağlık mini pizzaların çok güzel olmuş ...sevgilerimle...hade üşenme bidaha ekle güzel tariflerinden:))

Naşide Dönmez dedi ki...

he he arada bir tembel olmak gerekiyor galiba:))zaten çok acıktım :((((ellerine sağlık canımm.benim içinde yiyin.

Damak Tadı dedi ki...

ÇOK NEFİS OLMUŞLAR CANIM,ELLERİNE SAĞLIK..

SEVGİLERLE

dogada.blogspot.ru dedi ki...

rahatsızlığım yüzünden sizleri ziyaret edemedim ellerinize sağlık minik pizzlar tam çay saatleri için nefis olmuşlar sevgiler

ceyt dedi ki...

Feraycım, çok pratik çok sevimli olmuşlar.tam benim kızlara göre.ellerine sağlık canım.bende denemeliyim hemen.
sevgiler

Adsız dedi ki...

mını ve pratık pızzaların harıka olmus ellerıne sağlık...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Merhaba Ferkay :))
Mini Pizzalar cok guzel gorunuyor ama sen nerelerdesin :)) Yoksun kac zamandir :))
Kucak dolusu sevgiler gonderiyorum sana sevgili Ferkay:))

Adsız dedi ki...

cok harika görünüyorlar,ellerinize saglik.

Damak Tadı dedi ki...

Ferkay'cığım,bu pizzaların nasıl nefis olduğunu çok iyi bilirim..
Yıllar önce öğrenci iken sık sık yapıp severek yerdik..))Minik ekmeklerle denemenide öneririm canım..))Ellerine sağlık canım..

Sevgilerle

gülizar dedi ki...

ellerine sağlık pazar günleri çok güzel olur bu pizalar.ayrıca belirtmeden geçemicem bu isteksizlik bütün blogcularda aynı herhalde havalardan bahar gelsin coşarız gene.sevgilerimleee

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails