3 Ocak 2008 Perşembe

MANTAR GÜVEÇ

Eveee nihayet artık siteme bir tarif ekleme fırsatım oldu. Bu da çok sık yaptığım bir tarif beğeneceğinizi umuyorum.



MALZEME:
1 adet tavuk göğsü
300 gr. mantar
5 adet sivri biber
1 adet domates
1 büyük soğan
3 diş sarımsak
2 adet taze soğan
1/2 çorba kaşığı sirke
50 gr kaşar peyniri
3/4 çay bardağı sıvı yağ
Tuz, karabiber
Rende kaşar.


YAPILIŞI:

Yağ ile soğanları pembeleştirelim. Ardından kuşbaşı doğradığımız tavuk göğsünü ilave edelim. Etler renk değiştirdiğinde mantarları ilave edelim. Tuzu ve karabiberi ekleyip mantarlar suyunu çekince domates ve biberleri ekleyelim karıştıralım 2-3 dakika sonra soğanları ve sarımsakları ekleyelim. Karıştıralım sirkeyi ilave edip ateşten alalım. Güveçlere aktarıp kaşar rendeleyelim. Fırında kızartalım.

19 yorum:

Yaren dedi ki...

Nefis görünüyor.Cok severim bu güvec tabaklarini ,insal. türkiyeye gelince bu sefer unutmadan alcam kendim .En cok ta sütlac yapmayi istiyorum.Ellerine saglik canim nefis olmuslar,e bi den tabak alabilirim heralde sanursam galibaaa;)

yesim`in sofrasi dedi ki...

firin kaplarini cok begendim :-) yemekte harika gorunuyor ellerine saglik... sevgilerrr

Betül dedi ki...

mmmm mantar ve tavuk ikilisini pek severim ellerine sağlık canım

meleginmarifetleri dedi ki...

selam canım yemek çok güzel olmuş ellerine sağlık baaay

SOFRAM dedi ki...

Canım mantar güveç çok güzel görünüyor, mantarla tavuğun buluşması nefis bir lezzet...Biz de çok seviyoruz bu lezzeti, ellerine sağlık canım, sevgilerimle öpüyorum...

ceyt dedi ki...

feraycım sen yaparsında biz beğenmezmiyiz.ellerine sağlık canım nefiss görünüyorlar.
öptüm sevgiler

Unknown dedi ki...

ooo mantar guvec harika gorunuyor.
gel beni yediyor.ellerine saglik canim arkadasim.
opuyorum canim sevgilerimi biraktim.

Adsız dedi ki...

nefis tek kelimeyle süper..
ellerinize kollarınıza saglık..
afiyet olsun:)
güzel bi hafta diliyorum..
gorusmek uzere..:)

Damak Tadı dedi ki...

Bende çok severim mantar güveci canım,ellerine sağlık..

Sevgilerle

MUTFAKISTAN dedi ki...

nefis goruntu ellerine saglik tadi cok guzel olmali sevgiler

Adsız dedi ki...

FERKAYYY KOCA KOCA YAZDIM AÇIM KUZUM YAPILIRMI BU BANA MANTAR FAVORİM DOLAPDA DA VAR DUR KREMALI YAPMAK YERİNE BUNU DENEYEYİM BEN EN İYİSİ BOL BAHARAT KORSAM DA OLUR DİMİ?

Adsız dedi ki...

Canım benim,

şu güveçleri görünce nasıl mantar yiyesim geliyor. Ama bir allerjim var ki mantara öldürüyor yiyince beni hastanelik yapıyor. neyse ben bakmakla yetineyim.

ellerinize sağlık

sıcacık sevgiler..

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

canim merhaba, sonunda iyilesip geli verdim, geçmis olsun dileklerin için sana çok tesekkur ederim canim sagol.
ellerine saglik canim harika guveçler gel yeee beni diye bagiriyor, harika bir goruntu, optum

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Mantara bayılırım eline sağlık süper bir lezzet olmuş :))

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık canım nefis görünüyor

Adsız dedi ki...

güvecim çok güzel görünüyor üstelık tavuklu ve mantarlı ellerıne sağlık

Unknown dedi ki...

canim ziyaretine gelmistim ama yoksun sevgilerimi biraktim gidiyorum canim opuyorum.

ceyt dedi ki...

Ferkaycım, merak ettim bi uğrayım dedim.nasılsın canım.inşallah iyisindir.özledim valla.
öpüyorum canım sevgiler

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails