10 Şubat 2008 Pazar

PATATESLİ İSPANYOL OMLETİ











Eveeet artık Emel arkadaşım dan da fırçayı yiyince birşeyler yapmanın zamanı gelmiş dedim. Biraz canlanmam gerektiğini anladım.
İşte size kahvaltılarda ev halkının çok sevdiği ve benimde sıkça yaptığım bir lezzet. Umarım beyenirsiniz. Afiyet olsun arkadaşlar.

MALZAMELER:

1/3 su bardağı sıvıyağ
4 adet patates
1 adet soğan
4 adet yumurta
nane-karabiber- tuz

YAPILIŞI:
patatesleri cips şeklinde incecik doğra ve ağır ateşte kızartalım. Üzerine yemeklik doğradığımız soğanları ekleyelim ve biraz pişirelim. Pişen malzemeyi geniş bir kabın içine alıp orada çırpılmış yumurta ile karıştıralım ve 5 dk. bekletelim.
Malzememizi tekrar tavaya alıp altını üstünü iyice pişirelim.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

haaa şöyle tarıf yazmana sebeb olduğumu bılmıyordum ay sen çok yasa :)) ama ıyı aypmısım bak nefis bır tarıf kazandım varmı öğle tembellık etmek :) ellerıne sağlık canım omletını kızlarım için deneyeceğim...güzel bır hafta dılerım. öptum

Adsız dedi ki...

emele bravo valla:)))))) benım yapamadıgımı yaptı ve buraya tarıf yazdırdı.. Allah razı olsun ondan.. yorum yazmaya gelıyorum tarıf yok:)) nasıl sevındım bende..
omlet harıka canım ellerıne saglık..
opuyorum seni..
haftanız guzel gecsın:))

www.fatostuncay.blogcu.com

Yaren dedi ki...

Ferkay ablacim bende arkadaslarima katiliyorum yani,haklari var:)))Süskündun ama dönüsün muhtesem olmus,harika bir omlet yapmisin .Omlet zaten lezzetli bir sey ,birde patatesliyse süper üstü olmustur.Ellerine saglik´canim.Sevgiyle kal ablacim,devam böyle:))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

özlemiştik canım kahvaltılar için çok güzel, bir tarif ellerine sağlık sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım çok şükür özlemiştik, bu kadar ara verme artık...Çok güzel bir omlet yapmışsın, bizim de pazar sabahları omlet günümüzdür ve özellikle de eşim yapar , senin de ellerine sağlık canım, öptüm, sevgilerimle...

NiNo dedi ki...

ayy super gorunuyor omlettttttttt bayildim ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık kızım çok sever omleti bayılır hatta.Ama çok uzatıyosun arayı.Ellerine sağlık....

lezzetmutfağı....

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok guzel gorunuyor, dun gormustum yazini sabah kahvaltisi icin uyandigimda aklima ilk gelen sey senin bu tarifin oldu sevgili Ferkay :)) Cok tesekkurler tarif icin :))

Yaren dedi ki...

Ablacim sevgililer günün kutlu olsun.

Unknown dedi ki...

ferkaycigim ne guzel olmus omletin ellerine saglik canim.
sevgililer gununu kutlarim
kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

Adsız dedi ki...

dönüşün muhteşem oldu ablam.çok güzel bir tarif.kahvaltı için harika.nefis bir lezzet olduğuna eminim.ellerine sağlık canım.secgiler.

ceyt dedi ki...

Feraycım hoş geldin canım.çok özledik valla.bizi o güzel tariflerinden mahrum bırakma lütfen.omletin çok lezzetli görünüyor.ellerine sağlık canım.bu güzel tariflerinin devamını bekliyoruz.öptüm canım.
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis olmuş canım,ellerine sağlık..Bende omlet çeşitlerini çok severim..)


Sevgiler

Naşide Dönmez dedi ki...

aay ben size kahvaltıya gelebilirmiyimm.:)))ellerine sağlık canım mutlaka denemem lazım tam ağzıma layık bir tarif.

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails