28 Ocak 2015 Çarşamba

PATATESLİ MÜCVER

Havalar bir sıcak bir soğuk bizi yine fena vurdu. 1 haftadır eşimle birlikde yatıyoruz. Bitsin artık bu kış, ilaç içmekten bıktım. Ben yazı özledim...


  
    MALZEMELER:
    1 ad. Havuç
     1 ad. Patates
    1 ad. Soğan
     4-5 dal ıspanak yaprağı
    Maydanoz
    2 ad. Yumurta
    2 kaşık yoğurt
    2-3 kaşık un
    Azıcık kabartma tozu
    Tuz, karabiber

    YAPILIŞI:
    Soğanı, havucu ve patatesi ayrı ayrı rendeleyelim. 
    Tavaya önce soğanı alıp soteleyelim. Daha sonra havuç, patates, ıspanak yaprağı ilave edip soteleyelim ve soğumaya bırakalım.
    Soğuyan malzememelerin içerisine yumurta, yoğurt, un, kabartma tozu, tuz ve karabiberi ilave edip karıştıralım.
    Tavamızı tekrar azıcık yağlıyalım, ve malzemeden 1 kaşık alarak arkalı önlü kızartalım, malzeme bitinceye kadar aynı işlemi yapalım.

2 yorum:

vişnap dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun pancek tarifine yazacaktım geçmiş olsun dileğimi yollamış bulundum yorumu.Tatlım bunlar hep havaların dengesizliğinden acil şifalar diliyorum evet yaz gelse artık diyenlerdenim patates mücver çok güzel olmuş eline sağlık sevgilerimle.

yildiz dedi ki...

Sevgili Feray, ikinize de cok cok gecmisler olsun. Kis meyvsimi hastalik mevsimidir zaten...
Mücverler harika gözüküyor, ellerine saglik...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails