22 Ekim 2008 Çarşamba

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award

Arkadaşlar sevgili Ceyda m beni uluslararı arkadaşlık ödülüne layık görmüş. Kendisine çok çok teşekkür ederim. Bu uluslararası arkadaşlık ödülü, dünya çapında arkadaşınız olan blogerlerı tanıtmak amaçlı veriliyormuş. Ödül alıcı tarafından devrediliyormuş. Her seferinde farklı isimler söylenmeliymiş ki ödül sürekli aynı kişiler arasında dönüp durmasın. Aslında size gelen ödülün 1 fazlasını yazacakmışsınız ama Ceydoş o kadar uzun bir liste yapmışki ben de diğer arkadaşlara da yardımcı olmak amacıyla hemen birkaç kişiyi listeme ekleyeceğim. Bu sadece yazılmadığını umduğum isimler olacak sakın artniyet aramayın canlarım.

BENDE ÖDÜLLERİMİ

http://moonsun11.blogspot.com/
http://yarenle.blogspot.com/
http://www.misssgibi.com/
http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/
gönderiyorum.

Aslında tüm arkadaşlarımı yazmak isterdim ama diğerlerini de düşünmek gerek.

11 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

DOSTLUKLARIMIZ DAİM OLSUN FERKAYCIĞIMM.
ÇOK SEVGİLER CNM..

egeli dedi ki...

KUTLARIM ABLACIM...BÖYLE GÜZEL DOSTLUKLAR HEP DEVAM ETSİN...SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

ablacım sevgilerimi yolluyorum..
kendine iyi bak..
cok optum..

Damak Tadı dedi ki...

Tüm ödüller feda olsun sana Ferkay'cığım..Sen her güzelligi hak eden candan bir arkadaş,dostsun..))


Dostluklarının daim kalması dileğiyle..


Sevgiler..

Yaren dedi ki...

Ferkay ablacim öncelikle ödülün icin cok tesekür ederim,cok sevindirdin beni.Seninde ödülün kutlu olsun,hak ettigin bir ödül.Güzel yüregini hissetiriyorsun bizlere.Benim intern. hatlarinda bir sorun var galiba intern. giremiyorum.Bu gün cok problemlide olsa biraz girebildim.Insal. sayfamida günceleyebilirim.Baskada hersey yolunda cok sükür.Yaklasik 1 ay kadar kaldi doguma:)Sana sevgilerimi biraktim ve güzel bir pazar diliyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

CUMHURİYET ÖLÜMSÜZDÜR..
SEVGİLERİMLE..
NuNu

Adsız dedi ki...

feray ablacım,

aklınıza gelmek ne büyük mutluluk...

sımmsıkı kucaklıyorum.

teşekkğr ediyorum.

mutlu güzel bayramlar.

sevgiler.

Tijen dedi ki...

Sevgili Feray,
Ben de Nunu'ya katılıyorum, daim olsun!

Adsız dedi ki...

canım benım dostluk kadar guzel bırsey varmı.
sevgıler..

Marifetane hobi dedi ki...

Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu, umudunu yitirmeyecek kadar inançlı, mutlu sevgi dolu günler senin olsun

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails