14 Haziran 2008 Cumartesi

KOLAY PASTA

Bu pasta çok kolay bisküvili bir pasta arkadaşlar. Acil durumlarda iyi oluyor. Fırın olayı falan olmadığından sanırım sizde severek yaparsınız.


MALZEMELER:


2 paket petibör

2 çorba kaşığı kakao

yarım paket erimiş margarin

2 çay bard. süt


MUHALLEBİSİ İÇİN:


1 litre süt

2 çorba kaşığı mısır nişastası

2 çorba kaşığı pirinç unu

1 pk vanilya

6 çorba kaşığı şeker

yarım paketten az margarin


YAPILIŞI:

Bisküvileri geniş bir kaba kırın. Üzerine kakao margarin ve sütü ekleyip iyice karıştırın. Harcı orta boy kelepçeli kalıba yerleştirin .

Bir yandan da muhallebi için tencerede bütün malzemeleri karıştırın ve muhallebi kıvamına gelinceye kadar pişirin. Pişaen muhallebiyi harcın üzerine döküp yayalım ve henüz sıcakken üzerine kakao serpelim. Soğuyunca dolapta dinlendirip servis yapın.

25 yorum:

NiNo dedi ki...

destek dolu tum guzel yorumlariniza cok tesekkur eidyorum dah iyiyim cok sukur simdi gordum siz manisadamisiniz :) salihli uzak ama dimi manisaya ben her yaz manisayuagidiyorum on gun kadar kardesim merkezde oturuyor orada evli yolunuz duserse tanisiriz belki sevgiler

Unknown dedi ki...

ÇOK SEVERİM BÖYLE PRATİK TATLILARI ÇOK NEFİS OLMUŞTUR EMİNİM KAZAKTA ÇOK ŞIK ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Slm ablam ellerine saglik pasta çok pratik ve çok guzel gorunuyor,nefis olmustur simdi...guzel bir hafta sonu dilerim opuyorum canim.

Adsız dedi ki...

ablacım harıkaaaaa olmus.. tam yaz ıcın ıdeal bı pasta.. ellerın dert gormesın.. afıyet olsun sıze..
sevgıler ablacım..
cok optum

http://fatostuncay.blogcu.com/

Baharcicegi dedi ki...

Yazin sicaklarda canimiz pasta isteyince firini acmadan pratik oldugu kadar hafif olan bu pastayi hemen yapariz,ellerine saglik canim gercektende cok kolay bir pasta olmus

Adsız dedi ki...

selam nasılsın.pek görüşemiyoruz.sütlü tatlılara bayılırım.sana gelince bana da da yaparmısın:)) sevgilerimle

keskinli dedi ki...

selam
enfes olmus hem pratik hemde tam yaza uygun bir pasta yorumun icinde cok tesekkürler sevgiler

Adsız dedi ki...

selam..ziyaretiniz için teşekkürler..pratik ve lezzetli bir pasta olmuş...elinize saglık...sevgilerimle...

gülizar dedi ki...

Abla ellerine sağlık,ilk gördüğümde tremısuya benzettim.Gerçekten pratik bir tatlı,hele şu sıcak yaz günlerinde çok hoş olur.

Damak Tadı dedi ki...

Canım gerçektende çok kolay bir pasta imiş..Çok da nefis ve şık görünüyor,ellerine sağlık canım..

Kocaman sevgilerle..

Hobi Sepeti dedi ki...

Eşim geçen hafta koca bir paket petibör bisküi almış pasta yapmam için,daha doğrusu canı bisküili pasta istediği için.Bir türlü yapmaya fırsatım olmamıştı.Senin tarifini görünce eşimin isteği geldi aklıma.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.
Pınar.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Feray, gercekten cok guzel olmus. Denemek lazim...

Sevgiler

Unknown dedi ki...

ferkaycigim pastan cok nefis olmus canim ellerine saglik.
sicakta buz gibi yemesi ne guzel olur.
kucaak dolusu sevgiler.

Naile dedi ki...

Ben çok yorulsam da mutfakta hep uğraştırıcı şeyler yapmayı seviyordum. Oğlum olduktan sonra işler değişti tabii, şimdi pratik şeyler nerde ben orda :) Ama basit olması güzel olmayacağı anlamına gelmiyor. İnanır mısın sayısız pasta yaptım geçenlerde keşfettiğim basit bir bisküvili pasta kadar hiç biri beğenilmemişti :)

Adsız dedi ki...

feray ablacım ben pazar aksam gelcem ınsallah kıbrısa..
bızde ılk geldıgımızde araba yok:))
gırnede kalcam bende.. geldıgımde ararım ınsallah senı..
cok opuyorum..
guzel kıbrısıma selamlar:)

fatostuncay..

meleginmarifetleri dedi ki...

Bisküvili pastalar herzaman favorimdir ellerine sağlık......

Damak Tadı dedi ki...

Güzel bir hafta diliyorum canım..

Kocaman sevgilerimi gönderiyorum..

Unknown dedi ki...

ferkaycigim ziyaretine gelmistim
ama evde yoksun:) canim hayirli geceler diliyorum.
kucak dolusu sevgilerrr.

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK FERAY ABLACIM,HEM PRATİK ,HEM BİR O KADAR DA SERİN VE LEZZİZ BİR TATLI...SEVGİLER

Yaren dedi ki...

Bak bak baak süper görünüyor.Yemeklere degilde bu tatlilara bayilir oldum:))Kendimi alamiyorum,süper görünüyor canim,ellerine saglik ablacim.Bir coks ayfada süper tarifler görüyorum,hangisini yapsam diye sasirip kaliyorum,sonunda hic birisini yapamiyorum:)))Buzdolabini acmak korku filmi gibi oldu artik bana.Mutfaga hic giresim yok:( Sana aaafiyet olsun canim,sevgiyle kal:)

SOFRAM dedi ki...

Canım pastan harika olmuş, yaz için de çok hafif ve güzel, ellerine sağlık, öptüm canım, sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Ferkaycım yazın en güzeli sütlü tatlı hem hafif hem lezzetli kaloriside az tam bana göre ellerine sağlık süper görünüyor sevgiler canım

Adsız dedi ki...

Cok nefis görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

FERKAYCİGİM NERELERDESİN CANİM MERAK ETTİM BLOGUNA GELİYORUM AMA YOKSUN
SEVGİ VE SELAMLAR

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails