29 Haziran 2008 Pazar

TAHİNLİ RULO VE PDÇSE#26

Yeni bir etkinlik ve ev sahibimiz sevgili HURİYE arkadaşımız. Kendisine kolaylıklar diliyorum. Hazırladığım bu güzel ve çok kolay ruloları etkinlik için gönderiyorum.
.



HAMURU:
8 çay bardağı un
2 çay bardağı z.yağı
2 çay bardağı yoğurt
1 tatlı kaşığı kabartma tozu

İÇ MALZEMESİ:

250 gr ceviz
100 gr susam
1-2 çorba kaşığı tarçın
7-8 çorba kaşığı şeker
250 gr tahin


YAPILIŞI:
Susam ve ceviz kavrulur. Sonra rondadan geçirilir. Tarçın ve şeker ilave edilir.

Hamurumuzu yoğurup 4 parçaya bölelim. Her parçayı uzun olarak açalım.2-3 yemek kaşığı tahin gezdirip biraz şeker atalım. Üzerine cevizli karışımdan bolca dökelim.

Hamuru iki uzundan rulo yapalım. Eşit aralıklarla keserek tepsiye dizelim. 180 derecede pişirelim.

33 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim ellerine saglik tahinli rulolar hem pratik hem çok lezzetli gorunuyor,katildigin için çok tesekkur ediyorum. Biliyorsun etkinlik iki hafta suruyor bu zaman içerisinde diledigin kadar tarif yollaya bilirsin,simdiden çok tesekkur ediyorum. Tarifin biraz sonra yayinda. Öptum.

Nilgün dedi ki...

Nefis olmuslar ellerine saglik canim..Bende bol findik veya ceviz ezmesi ile yapiyorum...



SEVGILER

Sevil Şahin dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM 26. Ev sahibemiz olan HURİYE(KELEBEKLİ SANİYELER) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK GUZEL BİR HAFTA DİLERİM
Sevgilerimle SEVİL

egeli dedi ki...

işte ben buna bayılırım ,ellerine sağlık Feray ablacım ,harika olmuş...sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Feray'cığım bende çok severim..Özellikle şu saatlerde çayın yanına pek yakışırlar..Ellerine sağlık canım..


Kocaman sevgilerle..

SOFRAM dedi ki...

Feray'cığım rulolar harika olmuş, tahinli ve cevizli nefis, ellerine sağlık güzelim, afiyetler olsun, sevgilerimle öptüm...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

mis gibi tahin kokusuna bayılırım tatlılarada çok yakışıyor ellerine sağlık Feraycım sevgiler canım

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

NEFİS BİR TARİF.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız isabetli, yuvanız muhabbetli, kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, yüzünüz mutlu, kandiliniz kutlu olsun.

Damak Tadı dedi ki...

Regaib kandilin mübarek olsun Ferkay'cığım..


Kocaman sevgilerimi gönderiyorum canım..

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı kandiller, sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

ferkaycigim tahinli rulolar cok nefis olmus canim ellerine emegine saglik.sizlere afiyet olsun
kucak dolusu sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili feray hn merhaba..
nazik cevabınıza çok teşekkürler..
ayrıca hakikaten tahinli ruloya hayır diyemiyeceğim,,, zeytinyağlı üstelik ,süperrr,
emeğinize sağlık
istanbuldan svglrr

NuNu

yaban mersini dedi ki...

tahinli lezzetlere bayılırım..ellerinize sağlık.slmlar

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Feray,

Cok guzel olmus tahinlin, ben de bugun bir arkadasim icin yapmistim.

Tarifi uygulamana sevindim, umarim begenmissinizdir.

Guzel bir hafta sonu diliyorum.

neseersoy dedi ki...

selam,
ellerinize sağlık.
sevgilerimle

Hobi Sepeti dedi ki...

Bu tahinli ruloları çalışırken pastaneden alıp çayın yanına yerdik harika olurdu ,ben çok severim.Ellerine sağlık sevgiler.

neseersoy dedi ki...

Merhaba Feray,
Yorumun için çok teşekkürler , anneme en kısa zamanda yorumunu söyleyeceğim.
Sevgilerimle , güzel bir hafta dilerim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Ferkay abla elerine sağlık, çok nefis bir tat olmuş. En kısa zamanda denemeliyim, sevgilerimle Nesrin

banu kırmızıgül dedi ki...

canım ellerine sağlık çok guzel görunuyorlar sevgilermle..

gülizar dedi ki...

Abla ellerine sağlık.Güzel bir hafta dileğiyle...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Semanın kapılarının açılıp rahmetin sağanak, sağanak yağdığı bu günde duşen damlaların sizi ailece sırıl sıklam etmesi dileğiyle.

egeli dedi ki...

FERAY ABLACIM....NERELERDESİN AYOLLL....SESİN SEDAN ÇIKMIYOR ,TARİFTE YAZMIYORSUN....İYİSİNDİR İNŞALLAH...SENİ ÖPÜYORUM...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili FERAY,
manisadan geçerken aklımdaki bir kaç isimden biriydiniz.
hatta RAMİZdem mesaj bile atmayı düşündüm :))))
umarım iyisinizdir,uzun zamandır sayfanız dinlenmekte..
ÇEŞMEden çk sevgiler NuNu

Yaren dedi ki...

Harika görünüyor ablacim mutlaka denemek isterim.Tahinli tariflerle ilgileniyorum.Bu da bana cok degisik geldi.Ellerine saglik canim.Etkinlik icinde güzel bir secim.Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

arkadaşım nefis görünüyor tarifin,eline sağlık... mutlu günler diliyorum....

Selin dedi ki...

Selaaaam, nerelerdesiiiin? Senin de benim gibi hiç sesin çıkmıyor. Umarım herşey yolundadır. Sevgilerimle....

Unknown dedi ki...

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

ablacım öncelikle özür diliyorum senden.. seni arayamadım ama o kadar telaslı gectı ki.. bi de biz girnede kalıyorduk ve araba yoktu.. yanı pek lefkosaya gelemedım..
insallah baska zaman gorusuruz..
inan seni de gormeyı cok ısterdım..

tahınlı ruloların da nefıs olmus ellerın dert gormesın..

sevgilerimi iletiyorum..
gorusmek uzere:)

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı akşamlar arkadaşım.Ramazan ayımız mübarek olsun.sevgiler.a.e.o.

Adsız dedi ki...

ablacım inan bende seni cok görmeyi isterdim.. insallah baska zamana kısmet olur da görüşürüz..
hayırlı ramazanlar diliyorum ve cok opuyorum..
sevgiler:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

SOFRAM dedi ki...

Hayırlı ramazanlar canım, sevgilerimle...

ceyt dedi ki...

Feraycım,ben geldim, bu sefer de sen yoksun.inşallah her şey yolundadır iyisindir.hayırlı ramazanlar diliyorum.
kocaman öpüyorum sevgiler canım.

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails