27 Eylül 2007 Perşembe

FIRINDA TAVUK İNCİK

Selam arkadaşlar, bu gün size çok kolay bir yemek tarifi vereceğim.
Hani bazen hiç hazırlığımız yokken aniden yemeğe misafirimiz gelir de
ne yapacağımızı şaşırırız ya işte o dar zamanlarda imdadımıza yetişecek
bir tarif.

Malzemeler;

- 10 adet tavuk incik (incik açtırılarak kullanılacak)
- 1 adet büyük soğan
- 3-4 diş sarımsak
- ketçap
- domates veya biber salçası
- sıvıyağ
- karabiber
- nane
- tuz

Öncelikle incikleri yıkayıp süzülmeye bırakıyoruz. Onlar süzülürken bir tavaya soğanı yemeklik doğruyoruz sarımsaklarımızı da çok ince doğruyoruz.sıvıyağımızı ekliyoruz soğanlar pembeleşinceye kadar kavuruyoruz. 3 yemek kaşığı kadar ketçap 1 yemek kaşığı kadar salça ilave ediyoruz ve 1 saniye karıştırıp ocağı kapatıyoruz. Baharatları ilave edip karıştırıyoruz.
Süzülmeye bıraktığımız incikleri bu sosa bulayarak fırın tepsisine yerleştiriyoruz önceden ısıtılmış fırında 200 derecede yaklaşık 45-50 dak. üzerleri kızarana kadar pişiriyoruz.
Afiyet olsun arkadaşlar. mutlaka deneyin...
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

2 yorum:

elay dedi ki...

kusura bakmayın sizi çok rahatsız ediyorum ama bir şey sormak istiyorum.blogspotta yorumlarınız onaylanmadan yayınlanmıyor sanırım.bu iyi oluyor çünkü bazan en sonlardaki yazılarada yorum gelmiş olabiliyor.ben bunu bu blogspotta nasıl aypılıyor bilmiyorum.yardımcı olabilirmisiniz.teşekkür ederim.sevgiler.

yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails