8 Kasım 2014 Cumartesi

ÇOK UZUN BİR ARAYDI

 Gerçekten çok uzun bir araydı, baktım ki en son Haziranda güncellemişim. Artık tatile başlayıp blogumu da ihmal etmeyeceğim demiştim, ama olmadı. Annem ikinci kez düştü ve kalçasını kırdı, protez takıldı ve uzun süre yatağa bağlandı, onun biraz iyileşmesi destekle yürümesine sevinirken bu arada babam rahatsızlandı ve aniden açık kalp ameliyatı geçirdi. Babamında son kontrollerini yaptırıp iyileştiğinden emin olduktan sonra bende nihayet evime dönebildim.
 Tüm blog arkadaşlarımı çok özledim, inşallah bundan sonra böyle sebepler yüzünden uzak kalmam.

6 yorum:

vişnap dedi ki...

Ferkaycığım canım seni tekrardan aramızda görmek ne güzel bizlerde özledik seni.canım annene babana çok üzüldüm Rabbim acil şifalar versin çok geçmiş olsun arkadaşım.Sevgilerimi bıraktım .

ilhan dedi ki...

Olmadığınızın farkındaydım da iyiye yormak istedim. Çok geçmiş olsun inşallah her şey yolundadır şimdi.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Hoş geldin sefa getirdin.
geçmiş olsun:))))

yildiz dedi ki...

Cok cok gecmis olsun, umarim hersey
yolunda gider. Kendinizi özlettiniz
Ferkay Hanim...

neslice tarifler dedi ki...

Ferayım... Canım arkadaşım.. Blog yoldaşım.. Özledim seni.. Geçmişler olsun..

Dilek'le Mutfakta dedi ki...

Anneye çok geçmiş olsun..dikkat etsin kendine..selamlar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails