8 Şubat 2009 Pazar

BEN GELDİİİM...

Ben geldim arkadaşlar ama hala çok yoğun olduğumdan bilgisayarın başına bir türlü oturamadım.

Size öncelikle geçen günlerimi bir özetlersem öncelikle İzmir'e gidişimizin ertesi günü ev aramaya çıktık, şanslı günümüdeymişizki evden çıkalı 15 dk. olmadan bir kiralık eve rastladık. Eve baktık ev sahibi ile görüştük ve hemen anlaştık. Tabii ki çok sevindik hemen bir yandan temizlik bir yandan eşyaları toplayıp taşınma derken 1 hafta böyle geçti.

Bu arada küçük oğlumun evini taşırken Kıbrıs daki büyük oğlum aradı ve anne evden taşınacağım bana da gelirmisin dedi tabii ki hayır diyebilirmiyim. Hemen bilet ayarlandı 20 Şubat ta da onun yanına gideceğim. İşleri bitirdik Salihli ye döndük. Ben bir yandan hazırlıklara başlıyayım diye niyetlenirken bu arada eltim safra kesesi ameliyatı oldu. Onu hastanede yalnız bırakamazdım yanında refakatçı olarak ben kaldım. Öyle böyle derken 1 haftamızda böyle geçti.

Hah tamam artık bilgisayarın başına bir oturayım dedim, onuda ne göreyim bizim bilgisayara yine misafir gelmiş. Aslında bizi daha 2 ay önce ziyaret etmişti ama neyse. Virüs kardeş artık senin ziyaretini bir daha istemiyoruuuum.

Şimdi bilgisayar düzeldi hemen bir giriş yapayım dedim. Çünkü bundan sonra da Kıbrıs hazırlıkları başlıyacak.



Biliyorsunuz Ocak ayında Ankara da idim. 19 Ocak canım yeğenim CEM in doğum günü idi.

Aslında bir sürü resim çekmiştim ama virüs sayesinde resimler de silinmiş elimde kalan tek resmi yayınlamaktan başka çarem kalmadı. Kocaman bir delikanlı oldu 13 yaşını bitirdi. 7. sınıfa gidiyor çok başarılı bir öğrenci. Yalnız okul olsa tamam bu kadar çalışmaya tabiki başarılı olacak diyeceğim ama okulun yanı sıra haftada 2 gün baskete gidiyor, Gitar kursuna gidiyor ve ayrıcada ingilizce kursuna gidiyor. Vallahi onu öyle koşturur gördükçe benim içlerim parçalandı. Canım benim teyzen sana kurban olsun..


İşte teyzesinin birtanesi..





7 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hosgeldin Ferkaycim :)) Merak ettim seni :)) Anlasilan bol kosturmacali, hareketli zaman gecirmissin :) Arayi bu kadar acma bir daha ;) Sana kocaman opucuklerimi gonderiyorum :)

MUTFAKISTAN dedi ki...

Hosgeldin canim
Bunlar tatli telaslar evlatlarin icin kosturuyorsun ozletme kendini
sevgiler cok optum

Yaren dedi ki...

Bayagi kosusturmusun,ev tasimakta hic kolay is degil yani.yorma kendini bu kadar ablacim. Ayrica yegenininde dogum günü kutlu olsun,nice mutlu yillar diliyorum.Ferkay ablacim sana da sevgilerimi gönderiyorum:)

egeli dedi ki...

HOŞGELDİN CANIM....BU NE YOĞUNLUK BÖYLE...MAŞALLAH HER YERE YETİŞİYORSUN ,AMAN AMAN ALLAH SAĞLIK VERSİNDE KOŞUŞTURALIM...
ELTİNE GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ YOLLUYORUM VE YEĞENİNİN DE DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM....

Baharcicegi dedi ki...

Cok yogunlu telasli gecmis günlerin,neyseki evi hemen kiralamissiniz.
Bundan sonra özletme kendini fazla yegeninin dogum günü kutlu olsun canim
sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Ferkay'cığım hoşgeldin canım, epeyi yoğun günler geçirmişsin, yeter ki sağlık olsun, her işin üstesinden geliyor insan...
Yeğenine de sağlıkla nice mutlu yıllar diliyorum güzelim.
Ayrıca rahatsızlığımız sırasında ziyaretin ve geçmiş olsun dileklerin için de çok teşekkürler ediyorum.Ben de iki gündür oturabildim pc başına yavaş sizleri ziyaret etmeye çalışıyorum.
Canım sana kolaylıklar diliyorum, sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hoşgldin canım..
ah neler olmuş böyle seri halde.
allah kuvvetler versin feraycığım.
yeğenine sağlık dolu yıllar diliyorum
sevgiler NuNu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails