8 Şubat 2009 Pazar

BEN GELDİİİM...

Ben geldim arkadaşlar ama hala çok yoğun olduğumdan bilgisayarın başına bir türlü oturamadım.

Size öncelikle geçen günlerimi bir özetlersem öncelikle İzmir'e gidişimizin ertesi günü ev aramaya çıktık, şanslı günümüdeymişizki evden çıkalı 15 dk. olmadan bir kiralık eve rastladık. Eve baktık ev sahibi ile görüştük ve hemen anlaştık. Tabii ki çok sevindik hemen bir yandan temizlik bir yandan eşyaları toplayıp taşınma derken 1 hafta böyle geçti.

Bu arada küçük oğlumun evini taşırken Kıbrıs daki büyük oğlum aradı ve anne evden taşınacağım bana da gelirmisin dedi tabii ki hayır diyebilirmiyim. Hemen bilet ayarlandı 20 Şubat ta da onun yanına gideceğim. İşleri bitirdik Salihli ye döndük. Ben bir yandan hazırlıklara başlıyayım diye niyetlenirken bu arada eltim safra kesesi ameliyatı oldu. Onu hastanede yalnız bırakamazdım yanında refakatçı olarak ben kaldım. Öyle böyle derken 1 haftamızda böyle geçti.

Hah tamam artık bilgisayarın başına bir oturayım dedim, onuda ne göreyim bizim bilgisayara yine misafir gelmiş. Aslında bizi daha 2 ay önce ziyaret etmişti ama neyse. Virüs kardeş artık senin ziyaretini bir daha istemiyoruuuum.

Şimdi bilgisayar düzeldi hemen bir giriş yapayım dedim. Çünkü bundan sonra da Kıbrıs hazırlıkları başlıyacak.



Biliyorsunuz Ocak ayında Ankara da idim. 19 Ocak canım yeğenim CEM in doğum günü idi.

Aslında bir sürü resim çekmiştim ama virüs sayesinde resimler de silinmiş elimde kalan tek resmi yayınlamaktan başka çarem kalmadı. Kocaman bir delikanlı oldu 13 yaşını bitirdi. 7. sınıfa gidiyor çok başarılı bir öğrenci. Yalnız okul olsa tamam bu kadar çalışmaya tabiki başarılı olacak diyeceğim ama okulun yanı sıra haftada 2 gün baskete gidiyor, Gitar kursuna gidiyor ve ayrıcada ingilizce kursuna gidiyor. Vallahi onu öyle koşturur gördükçe benim içlerim parçalandı. Canım benim teyzen sana kurban olsun..


İşte teyzesinin birtanesi..





8 yorum:

MoonSun dedi ki...

Hosgeldin Ferkaycim :)) Merak ettim seni :)) Anlasilan bol kosturmacali, hareketli zaman gecirmissin :) Arayi bu kadar acma bir daha ;) Sana kocaman opucuklerimi gonderiyorum :)

Adsız dedi ki...

Etkinliğime buyurun
Gönderen :AYŞE
36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
09 SUBAT 2009 - 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Hosgeldin canim
Bunlar tatli telaslar evlatlarin icin kosturuyorsun ozletme kendini
sevgiler cok optum

Yaren dedi ki...

Bayagi kosusturmusun,ev tasimakta hic kolay is degil yani.yorma kendini bu kadar ablacim. Ayrica yegenininde dogum günü kutlu olsun,nice mutlu yillar diliyorum.Ferkay ablacim sana da sevgilerimi gönderiyorum:)

egeli dedi ki...

HOŞGELDİN CANIM....BU NE YOĞUNLUK BÖYLE...MAŞALLAH HER YERE YETİŞİYORSUN ,AMAN AMAN ALLAH SAĞLIK VERSİNDE KOŞUŞTURALIM...
ELTİNE GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ YOLLUYORUM VE YEĞENİNİN DE DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM....

Baharcicegi dedi ki...

Cok yogunlu telasli gecmis günlerin,neyseki evi hemen kiralamissiniz.
Bundan sonra özletme kendini fazla yegeninin dogum günü kutlu olsun canim
sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Ferkay'cığım hoşgeldin canım, epeyi yoğun günler geçirmişsin, yeter ki sağlık olsun, her işin üstesinden geliyor insan...
Yeğenine de sağlıkla nice mutlu yıllar diliyorum güzelim.
Ayrıca rahatsızlığımız sırasında ziyaretin ve geçmiş olsun dileklerin için de çok teşekkürler ediyorum.Ben de iki gündür oturabildim pc başına yavaş sizleri ziyaret etmeye çalışıyorum.
Canım sana kolaylıklar diliyorum, sevgilerimle...

birdutmasali dedi ki...

hoşgldin canım..
ah neler olmuş böyle seri halde.
allah kuvvetler versin feraycığım.
yeğenine sağlık dolu yıllar diliyorum
sevgiler NuNu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails