3 Ekim 2007 Çarşamba

FIRINDA MÜCVER


Malzemeler:
4 adet kabak
1 adet havuç rende (haşlanmış)
4-5 dal taze soğan
1 demet maydanoz
1/2 demet dere otu
3/4 çay bard sıvı yağ
2 yumurta
1.5 çay bard un
75 gr kadar rende kaşar
100 gr peynir- tuz-karabiber
1 pk kabartma tozu
Yapılışı:
kabakları rendeleyerek 5 dk. bekletip ve iyice süzün. sonra bütün malzemeleri karıştırın.
Fırın kabını margarinle yağlayıp hafif un sepeleyerek malzemeyi içine dökün üzerine kaşar rendeleyin.
Fırının alt tarafına koyarak kaşarlar kızarasıya kadar pişirin.
.

17 yorum:

Yaren dedi ki...

mmm mücver cok güzel görünüyor Ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

slm.. ellerine saglık bayılırım mucvere.. afiyetle yiyin:)
ziyaretin, yorumun için teşekkürler..

Adsız dedi ki...

slm.. ellerine saglık bayılırım mucvere.. afiyetle yiyin:)
ziyaretin, yorumun için teşekkürler..

YANLIS ISIM GIRMISIM KUSURA BAKMA CANIM.. BEN FATOS..:)

elma şekeri dedi ki...

ellerinize saglik nefis görünüyor..

minikkusum dedi ki...

MERHABA CANIM
ben ramazanda hic evde durmadim
ne bilim vallahi surekli bir kosturmaca icindeyiz.gunler bile yetmiyor bir bakiyoruz aksam oluvermis.ben uskudara gittim kardesime simdi geldim p.c yi acamiyorum ancak sahurda 10 dakika kadar.sen neler yapiyorsun arkadasim
yemek tarifi bile ekleyemedim tarif cok ama oturmak lazim.
canim gorusmek dilegiyle sevgilerrrrr
unutmadan soyliyim senin sayfan da
sag tarafta bir duzensizlik var galiba yok sa bendenmi oyle gorunuyor bilmem .cok asagida klamislar arkadas listesi profil falan

Betül dedi ki...

merhabalar ziyaretiniz ve sıcak karşılamanız için çok teşekkür ediyorum mücveri hep yağda kızartarak yaparım ve tabiiki çok kalorili oluyor sizin tariften fırında deneyeceğim sevgiler
not:minikkuşumuzun dediği gibi sayfada bir düzensizlik var herzaman görüşmek dileği ile.....

Ferhanca dedi ki...

Bne de eklicem arşivde duruyor ama ben kızrttım sizin ki fırında ..ellerinize sağlık afiyet olsun..sevgiler..

Ferhanca dedi ki...

Ferkay ,sen şu sayfana ya bak yada baktır sağ taraf aşağıda profil ,linkler hepsi çok aşağıda çıkıyor .şimdi baktım öyle..kolayb gelsin..

Adsız dedi ki...

Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi... Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

Betül dedi ki...

merhabalar mübarek kadir gecesindeyiz kandiliniz mübarek olsun sevgiler

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

........ , . - . - , _ , .........
......... ) ` - . .> ' `( .........
........ / . . . .`\ . . \ ........
........ |. . . . . |. . .| .......
......... \ . . . ./ . ./ .........
........... `=(\ /.=` .............
............. `-;`.-' .............
............... `)| ... , .........
................ || _.-'| .........
............. ,_|| \_,/ ...........
....... , ..... \|| .' ............
....... |\ |\ ,. ||/ ..............
.... ,..\` | /|.,|Y\, .............
..... '-...'-._..\||/ .............
......... >_.-`Y| .................
.............. ,_|| ...............
................ \|| ..............
................. || ..............
................. || ..............
................. |/ ..............
HAYIRLI KANDİLLER

Adsız dedi ki...

Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi. Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

ayseyaman dedi ki...

Ellerinize saglık
hayırlı kandiller
sevgiler

NiNo dedi ki...

kandilin mubarek olsun harika olmus ellerie saglik bende manisadan gelin olarak cikmistim :) sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Kadir gecen mübarek olsun..Tüm duaların ve isteklerin kabul bulsun.Herşey gönlünce olsun..Sevgiler..

Kocaman öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Merhabalar canım,
hmmmmbayılırım mücvere ama bu biraz farklı olmuş yani romantik bir mücver loş ışıklar altında :)
Ellerine sağlık canım nefis görünüyor......
Hoşca kal.

resimli yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails